True. Maar het is al dik twee weken geleden. :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog vergelijken met mensen die er echt te lui voor zijn.
dat mag in grtdquote:
Ik kan me niet meer precies herinneren. :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Maar het is al dik twee weken geleden. :$
Jij kan neit lang alleen blijven denk ik inderdaadquote:
Oudejaarsavondquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer precies herinneren. :$
Als het niet afwijkt van hoe het normaal gaat is het niet zo erg. Maar voor ons is dit vrij ongewoon. Maar het ligt volledig aan mij. Misschien de stress en pech van de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer precies herinneren. :$
Celibatair?quote:
Celibaat. Bewust aan onthouding doen.quote:
Ja, het is wel beetje awkard dat wij straks gewoon getuige waren van jullie eenmalige jaarlijkse vrijpartijquote:
Als je je maar niet onder druk gezet voelt, dat zou zonde zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet afwijkt van hoe het normaal gaat is het niet zo erg. Maar voor ons is dit vrij ongewoon. Maar het ligt volledig aan mij. Misschien de stress en pech van de afgelopen tijd.
Je bent toch ook pas 18? Is vrij normaal.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij ben ik enige die single leven beste leven vind. Ugh ik kan me momenteel echt niet binden aan een persoontje en daar aandacht voor geven
jongen niet steeds over beginnen johquote:
waarom post je met je kloon Mortaxx?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jongen niet steeds over beginnen joh
Nou ja, daar heb ik sowieso wel een beetje last van. Ook mijn schuld. Komt door een verleden met een ex van mij. Die kon behoorlijk agressief worden. Hep is dat totaal niet en heel lief, maar toch blijft er zo'n schuldgevoel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je je maar niet onder druk gezet voelt, dat zou zonde zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |