Wie is hep ?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Feer en Hep zijn continu in de paringsdansje fase
Als je dat echt was had je gewoon je eigen tas meegenomenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik ben zeer begaan met het milieu. Waar dat toe leidt lees je hier
KLB / Plastic tasjes Albert Heijn
Dat is een van de slechtste redenen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanwege de verdriet als het uitgaat.
Naam:quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijstje is gestolen
We hadden vragenlijstje in de OP om je voor stellen
Met je naam, woonplaats,hobbys, cupmaat
Oke geen cupmaat. Maar er zijn dingen optioneel
ja wie heeft het lijstjequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijstje is gestolen
We hadden vragenlijstje in de OP om je voor stellen
Met je naam, woonplaats,hobbys, cupmaat
Oke geen cupmaat. Maar er zijn dingen optioneel
ik wil dat echt nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet ik maar vrijgezel blijven.
Veltman in Oranje he Jrquote:
Al bijna anderhalf jaar samen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fietfieuwww, al relatie of nog in het paringsdansje fase hahah
je bent lengte en gewicht vergetenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naam:
Leeftijd:
Religie:
Burgerlijke staat:
Hoogst genoten opleiding:
Woonplaats/province:
Voetbalclub:
Favoriete eten:
Favoriete drankje:
Favoriete film:
Voorkeur muziekgenre:
Lievelingsdier:
Lievelingskleur:
Politieke voorkeur:
Kapsalon:
Oh ja ik voel me al stukken minder depri dan eerst. Baal nog steeds enorm maar ik weet en merk dat het leven gewoon doorgaat dus ik kan er weinig aandoen behalve doorgaan met mijn leven.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is een van de slechtste redenen.
Al zijn die huilbuien wel erg klote. Maar de frequentie wordt wel steeds minder, uiteindelijk slijt het wel wat.
een keerquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leuk. Hij maakt een keer een foutje.
Sinkgraven in Oranje graag aub
Viel laatst wel een beetje tegen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Feer en Hep zijn continu in de paringsdansje fase
Hoe lang had je met hem?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja ik voel me al stukken minder depri dan eerst. Baal nog steeds enorm maar ik weet en merk dat het leven gewoon doorgaat dus ik kan er weinig aandoen behalve doorgaan met mijn leven.
Lief. Dank je.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nahww, ik wens jullie vele gelukkige jaartjes toe
Ja ach Frank de Boer maakte ook wel eens een foutje toen hij speeldequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
2,5 jaar. Iedere dag gezien en zie hem nog steeds iedere dag want huisgenoten. Maar gaat wel prima. Hebben geen hekel aan elkaarquote:
hoelang is het uit nu?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |