ik had precies hetzelfde! Zal wel een slechte batch zijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:31 schreef Mortaxx het volgende:
Hola vriendjesJullie favoriete klaagbaker moest zojuist op straat achter een meloen 🍈 aan
![]()
Ik had namelijk boodschappen gedaan bij mijn favoriete supermarkt. Sixpacks halve liters (HJ), volle melk, chocomel (puur), banaantjes etc. En dus die meloen. Dit leverde nogal een zwaar tasje op maar milieubewust als ik ben geen tweede tasje aangeschaft (A).
Ongeveer halverwege de terugtocht scheurde het eerste hengsel plotsklaps af. Ik probeerde de tas te grijpen en te remmen maar ook het tweede hengsel kwam los en mijn boodschappen gingen over straat. En zo'n meloen rolt
Toen heb ik alles in de kapotte tas gedaan, deze op m'n bagagedrager gezet en ben naar huis gelopen
Pic van de boosdoener
[ afbeelding ]
zat pmma in geloof ikquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:39 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
ik had precies hetzelfde! Zal wel een slechte batch zijn
Wow ik ben niet alleenquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:39 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
ik had precies hetzelfde! Zal wel een slechte batch zijn
Ah mooi. TS die hele sixpacks en meloenen in een gratis tasje stoppen omdat ze te gierig zijn om een goed tasje te kopen verdienen een verwijdering van de OP.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan dit soort nietszeggende oneliners hebben we helemaal niets. Post gerapporteerd
Is helemaal niet gratis.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:41 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ah mooi. TS die hele sixpacks en meloenen in een gratis tasje stoppen omdat ze te gierig zijn om een goed tasje te kopen verdienen een verwijdering van de OP.
Dan kun je nog een nieuwe vragen!quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik had laatst dat ie al scheurde terwijl ik nog in de AH was. Klotetasjes.
Ja papieren zakken zijn handig voor als je het in de auto vervoert, niet voor op de fiets.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:50 schreef hoas het volgende:
In de VS hebben ze al honderden jaren papieren zakken, hier geen eentje.
Ik heb geen fietsquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja papieren zakken zijn handig voor als je het in de auto vervoert, niet voor op de fiets.
Het gaat niet om jou, maar Nederlanders in het algemeen.quote:
Kost gewoon ¤0.15 hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:41 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ah mooi. TS die hele sixpacks en meloenen in een gratis tasje stoppen omdat ze te gierig zijn om een goed tasje te kopen verdienen een verwijdering van de OP.
Precies.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef Simterklaas het volgende:
Koop dan gewoon één keer een degelijke boodschappentas, OENEMELOEN![]()
Alsof je 24/7 je boodschappen tas bij je hebtquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:01 schreef Simterklaas het volgende:
Koop dan gewoon één keer een degelijke boodschappentas, OENEMELOEN![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |