Ja het liefst wel tbh, maarja ik heb toch liever een goedverzorgde man met een prachtige innerlijk dan een rijke die verrot is van binnen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
liever een knappe rijke man dan een knappe arme man
Je vergeet dat hij lief moet zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
liever een knappe rijke man dan een knappe arme man
Stond je bij de uien?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Maar ik heb al 3 dagen niet gehuild gelukkig. Ik huilde zelfs onbewust in de supermarkt enz
ik ben arm, goedverzorgd en rot van binnenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja het liefst wel tbh, maarja ik heb toch liever een goedverzorgde man met een prachtige innerlijk dan een rijke die verrot is van binnen.
Niet nodig hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet? Heb een paar ontmoet en via hun weer andere Zweedse gastjes, hele gezellige kerels. Ook nog eens knap!wil wel eentje voor je regelen
Er is elke seconde dat jij leeft wel iemand op de wereld verdrietigquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat het als een medemens verdrietig is en ik niks kan doen
Dat wordt dus niks.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik ben arm, goedverzorgd en rot van binnen
Klote sof. I know the feel.quote:
Oke en nu? Je snapt toch wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is elke seconde dat jij leeft wel iemand op de wereld verdrietig
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij lief moet zijn.
Ja hoor. Jij toch ook wat ik bedoel?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke en nu? Je snapt toch wel wat ik bedoel.
Fietfieuwww, al relatie of nog in het paringsdansje fase hahahquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet nodig hoor.Ik heb al een leuke Nederlander.
heb jij het lijstje al ingevuldquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
liever een knappe rijke onaardige man dan een knappe arme onaardige man![]()
maar lief voor mij, daar zorg ik wel voor
Vanwege mannen of vanwege jezelf?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet ik maar vrijgezel blijven.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
heb jij het lijstje al ingevuld
Feer en Hep zijn continu in de paringsdansje fasequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fietfieuwww, al relatie of nog in het paringsdansje fase hahah
ik huilde ook gewoon in openbare ruimtes. No shame anymorequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Maar ik heb al 3 dagen niet gehuild gelukkig. Ik huilde zelfs onbewust in de supermarkt enz
Het lijstje is gestolenquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanwege de verdriet als het uitgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |