Ik heb slechts één keer een Zweed ontmoet, maar hij had geen van die eigenschappen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom ..? Zijn lief, blond en prachtige kaaklijn meestal
Blonde mannen kan je niet serieus nemenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom ..? Zijn lief, blond en prachtige kaaklijn meestal
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blonde mannen kan je niet serieus nemen
Nicequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef supersof het volgende:
Ik had vandaag een gezichtsbehandeling, super chill
Nederlandse overheid ook van Europa meeste mensen onterecht opgepaktquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja keertje gelezen, is een neger toch identiteitsdiefstal vet erg is dat.
Door arrestatieteam klemgereden worden met je gezin, zulke shit. Echt eng.
Ik ken er wel een groepje, alleen die zijn veeeel gezellig gelukkig haha! Want ik heb niets met bier en milieu boeit me vrij weinigquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik ken maar twee Zweedse jongens en die praten de hele saai dag over bier en het milieu, wel knappe stoere boys
ik ben zeer begaan met het milieu. Waar dat toe leidt lees je hierquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken er wel een groepje, alleen die zijn veeeel gezellig gelukkig haha! Want ik heb niets met bier en milieu boeit me vrij weinig
Niet? Heb een paar ontmoet en via hun weer andere Zweedse gastjes, hele gezellige kerels. Ook nog eens knap!quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb slechts één keer een Zweed ontmoet, maar hij had geen van die eigenschappen.
En toch de meeste afluister praktijken en telefoontaps van Europa.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlandse overheid ook van Europa meeste mensen onterecht opgepakt
en ze hebben veel centjes als ze hier in Nederland zijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken er wel een groepje, alleen die zijn veeeel gezellig gelukkig haha! Want ik heb niets met bier en milieu boeit me vrij weinig
Ja, wilde het een keer proberen. En zie er belabbert uit door dagenlang huilenquote:
Dat zeg je omdat jij een brunette bentquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blonde mannen kan je niet serieus nemen
deze diss naar blauwetijgerquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toch de meeste afluister praktijken en telefoontaps van Europa.
Wat maar weer bewijst dat je volslagen incompetent moet zijn om daar te mogen werken.
uiteraardquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat zeg je omdat jij een brunette bent
Pfoe golddiggerquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Wingding het volgende:
[..]
en ze hebben veel centjes als ze hier in Nederland zijn
Ahwquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, wilde het een keer proberen. En zie er belabbert uit door dagenlang huilenvandaag nog niet gehuild tho
Awwwquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, wilde het een keer proberen. En zie er belabbert uit door dagenlang huilenvandaag nog niet gehuild tho
Niet jezelf uitputten schat, is het niet waardquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
komt wel goed schatjequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Maar ik heb al 3 dagen niet gehuild gelukkig. Ik huilde zelfs onbewust in de supermarkt enzquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |