Kon je niet terugbrengen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef Fera het volgende:
Had ik een nieuwe simkaart bij Telfort besteld, maar zou rond de 5 werkdagen duren voordat 'ie bij mij zou zijn. Dus ik vandaag een tijdelijke gekocht zodat ik nog wel bereikbaar ben, ligt dat ding godverdomme al in de brievenbus. Beetje jammer van die twintig euro.
Het is leuk als je multiplayer doet, anders boeit het me niet zoquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken echt geen spel wat doellozer is dan dat
Nee, hij is al geactiveerd en in mijn telefoon. Maar ik had nog gekeken in de brievenbus voordat ik naar de winkel ging. Echt gemeen.quote:
waarom?quote:
Lullig wel jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij is al geactiveerd en in mijn telefoon. Maar ik had nog gekeken in de brievenbus voordat ik naar de winkel ging. Echt gemeen.Daarna ben ik naar mijn moeder gegaan om haar oude telefoon op te halen.
Bel de cyberpolitie.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar bij Mortaxx moet ik altijd denken aan een überhollandse proleet niet een smooth italian.
Snap je
Daarom. En over twee maanden een telefoon erbij. Dus heb ik twee telefoons met aparte simkaarten. Net als Walter White.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lullig wel ja
Nu heb je in ieder geval een extra simkaart voor het geval je een voortvluchtige drugscrimineel wordt samen met Heppie
wat danquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wat had je gebet dan? Jij zei toch draw![]()
K ga echt wat leuks voor sof kopen iets waar ze van moet lachen
Neejoh, Zweedse mannenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:15 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Italiaanse mannen zijn leuk om naar te kijken maar dat is het dan ook
Ik ben nu een boek aan het lezenquote:
Gadverdammequote:
Typische overheidquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nu een boek aan het lezen
Komt een vrouw bij de hacker''
Echt bizar gewoon wat daar in staat
Zo`n drugscrimineel was 20 jaar geleden opgepakt voor iets, verkeerde naam opgegeven.En die vent van die naam, die wordt nu 20 jaar later nog steeds opgepakt voor drugsshit en dingen. Gewoon uit bed gelicht, op schiphol etc etcGewoon al 200x inmiddels
Je bedoelt mannen die zich door de feministische overheid laten vertellen hoe ze hun benen moeten houden als ze zitten?quote:
niet zo onzekerquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Verrassing
Als je je niet voor die tijd bedenkt of een of andere gast ontmoet
Hij kreeg als advies:quote:
quote:
Ja keertje gelezen, is een neger toch identiteitsdiefstal vet erg is dat.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nu een boek aan het lezen
Komt een vrouw bij de hacker''
Echt bizar gewoon wat daar in staat
Zo`n drugscrimineel was 20 jaar geleden opgepakt voor iets, verkeerde naam opgegeven.En die vent van die naam, die wordt nu 20 jaar later nog steeds opgepakt voor drugsshit en dingen. Gewoon uit bed gelicht, op schiphol etc etcGewoon al 200x inmiddels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |