10 op celtic + baselquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wat had je gebet dan? Jij zei toch draw![]()
K ga echt wat leuks voor sof kopen iets waar ze van moet lachen
dat ben ik niet. Ben 6/10quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef Elan het volgende:
Eerlijk gezegd was ik wel een beetje jaloers toen ik die foto van Mortaxx zag in US
Verdommequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
10 op celtic + basel
10 op ajax winst omdat jij winst zei
Niet op zitten letten dus.quote:
Mortaxx is een veel mooiere jongen dan die rare Griekquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef Elan het volgende:
Eerlijk gezegd was ik wel een beetje jaloers toen ik die foto van Mortaxx zag in US
nou anders had ik 0-0 of 1-1 gedaan hoorquote:
Nee je hebt het serieus niet gezegd volgens mijquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet op zitten letten dus.
Vertel ik nog wel een keer irl. Ga ik niet allemaal hier neerplempen.
yats weet het wel volgens mij, vandaar dat ik dat dacht.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je hebt het serieus niet gezegd volgens mij
Ja maar bij Mortaxx moet ik altijd denken aan een überhollandse proleet niet een smooth italian.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx is een veel mooiere jongen dan die rare Griek
je zat gewoon naar haar tieten te staren hele tijdquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je hebt het serieus niet gezegd volgens mij
Dat ook. Maar ik kan multitaskenxquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
je zat gewoon naar haar tieten te staren hele tijd
ben allochtoonquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar bij Mortaxx moet ik altijd denken aan een überhollandse proleet niet een smooth italian.
Snap je
Volgens mij heeft mortaxx wel goede hosselskills trouwensquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar bij Mortaxx moet ik altijd denken aan een überhollandse proleet niet een smooth italian.
Snap je
Hij had wel een bijzondere aura toen ik hem meette, ja.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mortaxx wel goede hosselskills trouwens
met bijzonder bedoel je pikzwart?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij had wel een bijzondere aura toen ik hem meette, ja.
Edgy hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:10 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
met bijzonder bedoel je pikzwart?
'bijzonder' hmmmmmquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij had wel een bijzondere aura toen ik hem meette, ja.
Ik ken echt geen spel wat doellozer is dan datquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Uuugh ik stond tweede met die agar.io game
Omg dat heb ik ook een x gehad met vodafonequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef Fera het volgende:
Had ik een nieuwe simkaart bij Telfort besteld, maar zou rond de 5 werkdagen duren voordat 'ie bij mij zou zijn. Dus ik vandaag een tijdelijke gekocht zodat ik nog wel bereikbaar ben, ligt dat ding godverdomme al in de brievenbus. Beetje jammer van die twintig euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |