Nee. Zelfs voor 10 jaar geleden is dit extreem langzaamquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
10 jaar geleden zou je misschien wel blij zijn geweest met hoe snel het nu is.
Netjes hoorquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegen wie moet Feyenoord ook alweer?
Was het even vergeten. :$quote:
Heb ik ook inderdaad. Moet ik een hele nieuwe laptop kopen alleen voor FM. Beetje zondequote:Op woensdag 29 juli 2015 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het even vergeten. :$
Ik zou straks FM 16 willen kopen eigenlijk, maar heb geen apparaat waarop dat te spelen is vrees ik
Beetje triest zelfsquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik ook inderdaad. Moet ik een hele nieuwe laptop kopen alleen voor FM. Beetje zonde
Dat ookquote:
Ja. Erg jammer. Nog twee maanden mezelf kapot ergeren. Dan mag ik een nieuwe.quote:
Die slaapt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:18 schreef Fok-it het volgende:
Hmm.. Ik weet nou niet of ik verder van huis ben of juist niet..
Ik heb mijn Router weten te resetten. Dusdanig dat ik nu wel in de router settings kan komen en mijn wifi-kanaal heb veranderd. Maar ben op de een of andere manier mijn router kwijt op mijn laptop zodat ik daarn iet op kan inloggenVaaggg
Waar is Heppie
Verloren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is er met je telefoon gebeurd dan?
Baan kwijt? Hoezo dat?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef Fera het volgende:
Studie kwijt, baan kwijt, telefoon kwijt. Wat een heerlijke zomer.
Baan ook kwijt?quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef Fera het volgende:
Zelfde reden als altijd.quote:
En dat is?quote:
Oeii.. Enorme pech zomerquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:25 schreef Fera het volgende:
Was ik maar kilo's kwijt. Maar na 40+ uur fysiek werk, 80 km fietsen en alleen maar gezond eten was ik nog geen gram afgevallen.quote:
Voel je je wel lichamelijk beter met gezond eten en veel bewegen? Want dat is belangrijker dan de kilo's natuurlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Was ik maar kilo's kwijt. Maar na 40+ uur fysiek werk, 80 km fietsen en alleen maar gezond eten was ik nog geen gram afgevallen.
2-2?quote:
In de hele tweede helft nog geen fatsoenlijke actie gemaakt. Godverdomme wat zijn het toch ook een beroepsfalers.quote:
2-0 weggeven Europees mag natuurlijk sowieso nooit. Zeker uit nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de hele tweede helft nog geen fatsoenlijke actie gemaakt. Godverdomme wat zijn het toch ook een beroepsfalers.
Ik zie ze deze ronde nog wel verliezen.
Het lijkt wel alsof ze allemaal achterlijk zijn. Zulke domme dingen de hele tijd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2-0 weggeven Europees mag natuurlijk sowieso nooit. Zeker uit niet
Nee. Debiele actie waardoor Cil uit moest komen. Die dat ook weer verneukt, waardoor een middenvelder (zag even niet wie, denk Gudelj) een Oostenrijker omver moest kegelen om vervolgens de bal weer te verspelen.quote:
Wat?quote:
had ook tientje op celtic en basel winstquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het enige leuke is dat Morti zijn tientje verliest
Ik heb chocomel mager :$quote:
Ik heb water.quote:
Spreid je inzet. Verstandig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had ook tientje op celtic en basel winst
Ik vind het jammer dat ze chocomel mokka uit het assortiment hebben gehaaldquote:
Maar dit gepruts van ajax kost me wel 35 euroquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb water.
[..]
Spreid je inzet. Verstandig.
Anders word ik te fattiequote:
domme gescheldquote:
Ze heeft een dikkere onderkin dan ikquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens involdidable ben je dat al, ik wil niet stoken verder
Gescheld is altijd domquote:
veltman is altijd al waardeloos geweestquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Jr die Veltman net nog liep te verdedigen in de SC![]()
![]()
Jr waar ben je
Groningen is algeplaatst he pikquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg je nu![]()
Morgen maar wat op Groningen zetten haha
Morgen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg je nu![]()
Morgen maar wat op Groningen zetten haha
Toch groot menu voor date met sofquote:
Sof eet niet zo veelquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Toch groot menu voor date met sof
bij winst ajax 35 meer gvd
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:04 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Toch groot menu voor date met sof
bij winst ajax 35 meer gvd
Mijn 'stoornis' waar ik over vertelde? Ik dacht dat ik het daar vrijdag nog over had gehad.quote:
Ik was vooral echt kapot na die week. Verder voelde het wel wat beter inderdaad. Maar frustrerend dat het niet te zien is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voel je je wel lichamelijk beter met gezond eten en veel bewegen? Want dat is belangrijker dan de kilo's natuurlijk.
Hm..Volgens mij nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn 'stoornis' waar ik over vertelde? Ik dacht dat ik het daar vrijdag nog over had gehad.
[..]
Ik was vooral echt kapot na die week. Verder voelde het wel wat beter inderdaad. Maar frustrerend dat het niet te zien is.
10 op celtic + baselquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wat had je gebet dan? Jij zei toch draw![]()
K ga echt wat leuks voor sof kopen iets waar ze van moet lachen
dat ben ik niet. Ben 6/10quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef Elan het volgende:
Eerlijk gezegd was ik wel een beetje jaloers toen ik die foto van Mortaxx zag in US
Verdommequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
10 op celtic + basel
10 op ajax winst omdat jij winst zei
Niet op zitten letten dus.quote:
Mortaxx is een veel mooiere jongen dan die rare Griekquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:06 schreef Elan het volgende:
Eerlijk gezegd was ik wel een beetje jaloers toen ik die foto van Mortaxx zag in US
nou anders had ik 0-0 of 1-1 gedaan hoorquote:
Nee je hebt het serieus niet gezegd volgens mijquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet op zitten letten dus.
Vertel ik nog wel een keer irl. Ga ik niet allemaal hier neerplempen.
yats weet het wel volgens mij, vandaar dat ik dat dacht.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je hebt het serieus niet gezegd volgens mij
Ja maar bij Mortaxx moet ik altijd denken aan een überhollandse proleet niet een smooth italian.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mortaxx is een veel mooiere jongen dan die rare Griek
je zat gewoon naar haar tieten te staren hele tijdquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je hebt het serieus niet gezegd volgens mij
Dat ook. Maar ik kan multitaskenxquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
je zat gewoon naar haar tieten te staren hele tijd
ben allochtoonquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar bij Mortaxx moet ik altijd denken aan een überhollandse proleet niet een smooth italian.
Snap je
Volgens mij heeft mortaxx wel goede hosselskills trouwensquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar bij Mortaxx moet ik altijd denken aan een überhollandse proleet niet een smooth italian.
Snap je
Hij had wel een bijzondere aura toen ik hem meette, ja.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mortaxx wel goede hosselskills trouwens
met bijzonder bedoel je pikzwart?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij had wel een bijzondere aura toen ik hem meette, ja.
Edgy hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:10 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
met bijzonder bedoel je pikzwart?
'bijzonder' hmmmmmquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij had wel een bijzondere aura toen ik hem meette, ja.
Ik ken echt geen spel wat doellozer is dan datquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Uuugh ik stond tweede met die agar.io game
Omg dat heb ik ook een x gehad met vodafonequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef Fera het volgende:
Had ik een nieuwe simkaart bij Telfort besteld, maar zou rond de 5 werkdagen duren voordat 'ie bij mij zou zijn. Dus ik vandaag een tijdelijke gekocht zodat ik nog wel bereikbaar ben, ligt dat ding godverdomme al in de brievenbus. Beetje jammer van die twintig euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |