sof welquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij gaan vrienden worden
doe je ook aan volleybal?
En internet van 0.45 mb per seconde. + het feit dat er een kutautist naast me woont die mijn internet verneukt door de hele dag alleen maar online te gamenquote:
Op jezelf wonen is soms best kut, het gaat altijd allemaal net niet zoals je wilt omdat mensen niet meewerken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En internet van 0.45 mb per seconde. + het feit dat er een kutautist naast me woont die mijn internet verneukt door de hele dag alleen maar online te gamen
Nou ik neem met besveel genoegen. Maar het duurt op dit moment zo`n 5 minuten op een website op te starten. daar ga ik gewoon niet mee akkoordquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op jezelf wonen is soms best kut, het gaat altijd allemaal net niet zoals je wilt omdat mensen niet meewerken.
Wordt internet geregeld door de huisbaas?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik neem met besveel genoegen. Maar het duurt op dit moment zo`n 5 minuten op een website op te starten. daar ga ik gewoon niet mee akkoord
Geen idee. Ik heb een mailtje gestuurd naar Goedwonen. Is blijkbaar de instantie die over dit pand gaat. Met een aantal probleempjes. onder meer mijn raam wat als enige in het pand niet open konquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wordt internet geregeld door de huisbaas?
Ik kreeg het net mee jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fokkie. de 1-0 van Klaassen was aardig. Goed uitgespeeld.
Nu El Ghazi die een opgelegde kans naast schiet.
Rapid valt me tegen tot nu toe. Redelijk onmachtig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kreeg het net mee jaHad vooraf ook wel verwacht dat Ajax zou winnen
Kun je niet hem bellen in plaats van hij jou?quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb een mailtje gestuurd naar Goedwonen. Is blijkbaar de instantie die over dit pand gaat. Met een aantal probleempjes. onder meer mijn raam wat als enige in het pand niet open konNou daar gaat wat aan gedaan worden, op itnernet hebben ze niet gereageerd. Huisbaas zal daar ook wel over gaan, die zou mij bellen, heeft hij nog niet gedaan.
Dus daar zal niet veel aan gedaan worden ben ik bang
Heb ik ook gedaan. Maar hij heeft mijn vraagblijkbaar doorgespeeld aan de aannemer want die mailde me wanneer hij raam erin kon plaatsen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je niet hem bellen in plaats van hij jou?
Wachten op mails is toch onbegonnen werk, je moet gewoon zeuren tot je verantwoordelijken aan de telefoon hebt.
Dat is normaal, het is een heel besturingssysteem.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:36 schreef Fokker101 het volgende:
die update van windows 10 duurt faking lang
ja klopt maar geduld is lastigquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is normaal, het is een heel besturingssysteem.
Boeiendquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:37 schreef Fokker101 het volgende:
er wordt aan gewerkt...................... duurt nu al 5 minuten.
10 jaar geleden zou je misschien wel blij zijn geweest met hoe snel het nu is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 21:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boeiend
Wees blij dat je fatsoenlijk op internet kan itt anderen
Beetje spannend makenquote:Op woensdag 29 juli 2015 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gudelj faalt opzichtig.
Had al 3-0 kunnen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |