Bij jou kwamen de belg moppen spontaan langs in gedachten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd een beetje nazi-gedachtes bij amarantha ja
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij jou kwamen de belg moppen spontaan langs in gedachten.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik krijg ook altijd een beetje nazi-gedachtes bij amarantha ja
Je bent de eerste die het zegt haha. Ik vind wel dat je aan mijn vader heel goed kan zien dat hij een halve Duitser is.quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Aha, vond je op foto als een beetje Duits
ik heb al drie keer je fobo aangeklikt maar nog geen fotoquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Bij jou kwamen de belg moppen spontaan langs in gedachten.
Ik zie dus geen verschil tussen een Noord en Zuidnederlander (op accent na), maar met afkomst raden ben ik heel goedquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt haha. Ik vind wel dat je aan mijn vader heel goed kan zien dat hij een halve Duitser is.
Dus..?quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb al drie keer je fobo aangeklikt maar nog geen foto
Nee mijn pa heeft wel donkerblond haar maar tochquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie dus geen verschil tussen een Noord en Zuidnederlander (op accent na), maar met afkomst raden ben ik heel goedis paps de typische brunette duitser ?
Waarover ?quote:
43 1/3 om precies te zijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarover ?![]()
Interessant om te weten dat je schoenmaat 43 draagt, nu weet ik welke hakken ik moet kopen voor je birthdayy
Als ik zeg dat ik te doen ben is het egoïstisch, als ik zeg dat ik niet te doen ben is het onzeker. Verander jij je vraagstelling eens, hoor.quote:
oke dan doe ik het wel op een subtielere manierquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:37 schreef Opsonisatie het volgende:
En sowieso, je gaat niet aan een meid vragen of ze te doen is.
oh nee hoorquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik te doen ben is het egoïstisch, als ik zeg dat ik niet te doen ben is het onzeker. Verander jij je vraagstelling eens, hoor.
Dit was enormmm sarcastisch ...quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke dan doe ik het wel op een subtielere manier
Goh, je komt over als een gezellige meid.
Maar je bent half turks dus! Leuk zeg.
Maar wat vind je van je zelf?
Dit vind ik een prima antwoordquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit was enormmm sarcastisch ...ik ben tevreden met mijzelf en gezien de complimentjes van vreemden heb ik práchtige krullen
![]()
complimentjes van vreemden vind ik enorm creepy
wij gaan vrienden wordenquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit was enormmm sarcastisch ...ik ben tevreden met mijzelf en gezien de complimentjes van vreemden heb ik práchtige krullen
![]()
complimentjes van vreemden vind ik enorm creepy
Ik ben zeer slecht in volleybal, altijd paarse polsenquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij gaan vrienden worden
doe je ook aan volleybal?
oke maatjequote:Op woensdag 29 juli 2015 20:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben zeer slecht in volleybal, altijd paarse polsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |