Ach dat is ook niet zo gek verder.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Qua naam. Verder zal niemand een speler kennen of waar het ligt.
Verwacht wel ruime zege eerlijk gezegdquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat is ook niet zo gek verder.
Vind het wel altijd verbazingwekkend dat er blijkbaar Engelse zenders de Nederlandse competitie uitzenden. Welke Engelsman gaat er nou naar NAC-NEC zitten kijken
Southampton wint wel met 6-0 oidquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verwacht wel ruime zege eerlijk gezegd
Denk het ook. Denk serieus dat als ze EL serieus nemen ze het ver kunnen schoppen. Maar competitie is financieel belangrijker helaas.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Southampton wint wel met 6-0 oid
De competitie winnen ze toch niet, dus kunnen ze maar beter alles op de EL gooien. Kunnen ze wel winnen dan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het ook. Denk serieus dat als ze EL serieus nemen ze het ver kunnen schoppen. Maar competitie is financieel belangrijker helaas.
Elke PL plek levert een zak meer geld op alleenquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De competitie winnen ze toch niet, dus kunnen ze maar beter alles op de EL gooien. Kunnen ze wel winnen dan.
En heb je dan CL voetbal als je de EL wint
Southampton kan toch nog steeds op een prima positie eindigen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke PL plek levert een zak meer geld op alleen
Utopie natuurlijk. Southampton Fa cup en ELquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Southampton kan toch nog steeds op een prima positie eindigen.
Die moeten wel echt gigaveel geld hebben door tv geld en verkopen van vorig jaar en dit jaar Schneiderlin. Gewoon brede selectie fixen en beetje rouleren. Competitie 7e worden, EL winnen misschien FA Cupje pakken
Jammer dat de realiteit geen FM isquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Utopie natuurlijk. Southampton Fa cup en EL
Maar slapen. Trusten
Wat begrijp je er niet aan dan?quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Voetbal... Op wk en ek na niet zo superveel van begrepen
Ook de enige momenten dat ik kijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Voetbal... Op wk en ek na niet zo superveel van begrepen
hey amiequote:Op woensdag 29 juli 2015 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook de enige momenten dat ik kijk.
Hahaquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hey amie
gister niet toe in staat om sociaal gewenst te doen
dus
alles goed met je?
zijn gangetjequote:Op woensdag 29 juli 2015 20:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaJa met mij gaat het wel op zich wel prima. Daar ook?
Ja me too, Nederland of Turkije aanmoedigen heuyyquote:Op woensdag 29 juli 2015 19:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook de enige momenten dat ik kijk.
Je hebt eredivisie, jupiler league etc etc. Wat houden al die wedstrijden nou in?quote:
ben jij turkquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja me too, Nederland of Turkije aanmoedigen heuyy
[..]
Je hebt eredivisie, jupiler league etc etc. Wat houden al die wedstrijden nou in?
Ik heb beetje Duits bloed. 25%quote:Op woensdag 29 juli 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]. Iedereen hier 100% puur Hollands?
ik nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]. Iedereen hier 100% puur Hollands?
Aha, vond je op foto als een beetje Duits. Je lijkt namelijk heel klein beetje op een oude basisschool klasgenootje. Ik ging stamboom onderzoek houden, kwam bijna van elk continent wel een vleugje voor behalve Amerika.quote:
ik krijg ook altijd een beetje nazi-gedachtes bij amarantha jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 20:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aha, vond je op foto als een beetje Duits. Je lijkt namelijk heel klein beetje op een oude basisschool klasgenootje. Ik ging stamboom onderzoek houden, kwam bijna van elk continent wel een vleugje voor behalve Amerika.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |