2-2?quote:
In de hele tweede helft nog geen fatsoenlijke actie gemaakt. Godverdomme wat zijn het toch ook een beroepsfalers.quote:
2-0 weggeven Europees mag natuurlijk sowieso nooit. Zeker uit nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In de hele tweede helft nog geen fatsoenlijke actie gemaakt. Godverdomme wat zijn het toch ook een beroepsfalers.
Ik zie ze deze ronde nog wel verliezen.
Het lijkt wel alsof ze allemaal achterlijk zijn. Zulke domme dingen de hele tijd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2-0 weggeven Europees mag natuurlijk sowieso nooit. Zeker uit niet
Nee. Debiele actie waardoor Cil uit moest komen. Die dat ook weer verneukt, waardoor een middenvelder (zag even niet wie, denk Gudelj) een Oostenrijker omver moest kegelen om vervolgens de bal weer te verspelen.quote:
Wat?quote:
had ook tientje op celtic en basel winstquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het enige leuke is dat Morti zijn tientje verliest
Ik heb chocomel mager :$quote:
Ik heb water.quote:
Spreid je inzet. Verstandig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
had ook tientje op celtic en basel winst
Ik vind het jammer dat ze chocomel mokka uit het assortiment hebben gehaaldquote:
Maar dit gepruts van ajax kost me wel 35 euroquote:Op woensdag 29 juli 2015 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb water.
[..]
Spreid je inzet. Verstandig.
Anders word ik te fattiequote:
domme gescheldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |