Kon je niet terugbrengen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef Fera het volgende:
Had ik een nieuwe simkaart bij Telfort besteld, maar zou rond de 5 werkdagen duren voordat 'ie bij mij zou zijn. Dus ik vandaag een tijdelijke gekocht zodat ik nog wel bereikbaar ben, ligt dat ding godverdomme al in de brievenbus. Beetje jammer van die twintig euro.
Het is leuk als je multiplayer doet, anders boeit het me niet zoquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken echt geen spel wat doellozer is dan dat
Nee, hij is al geactiveerd en in mijn telefoon. Maar ik had nog gekeken in de brievenbus voordat ik naar de winkel ging. Echt gemeen.quote:
waarom?quote:
Lullig wel jaquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, hij is al geactiveerd en in mijn telefoon. Maar ik had nog gekeken in de brievenbus voordat ik naar de winkel ging. Echt gemeen.Daarna ben ik naar mijn moeder gegaan om haar oude telefoon op te halen.
Bel de cyberpolitie.quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja maar bij Mortaxx moet ik altijd denken aan een überhollandse proleet niet een smooth italian.
Snap je
Daarom. En over twee maanden een telefoon erbij. Dus heb ik twee telefoons met aparte simkaarten. Net als Walter White.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lullig wel ja
Nu heb je in ieder geval een extra simkaart voor het geval je een voortvluchtige drugscrimineel wordt samen met Heppie
wat danquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wat had je gebet dan? Jij zei toch draw![]()
K ga echt wat leuks voor sof kopen iets waar ze van moet lachen
Neejoh, Zweedse mannenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:15 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Italiaanse mannen zijn leuk om naar te kijken maar dat is het dan ook
Ik ben nu een boek aan het lezenquote:
Gadverdammequote:
Typische overheidquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nu een boek aan het lezen
Komt een vrouw bij de hacker''
Echt bizar gewoon wat daar in staat
Zo`n drugscrimineel was 20 jaar geleden opgepakt voor iets, verkeerde naam opgegeven.En die vent van die naam, die wordt nu 20 jaar later nog steeds opgepakt voor drugsshit en dingen. Gewoon uit bed gelicht, op schiphol etc etcGewoon al 200x inmiddels
Je bedoelt mannen die zich door de feministische overheid laten vertellen hoe ze hun benen moeten houden als ze zitten?quote:
niet zo onzekerquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Verrassing
Als je je niet voor die tijd bedenkt of een of andere gast ontmoet
Hij kreeg als advies:quote:
quote:
Ja keertje gelezen, is een neger toch identiteitsdiefstal vet erg is dat.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nu een boek aan het lezen
Komt een vrouw bij de hacker''
Echt bizar gewoon wat daar in staat
Zo`n drugscrimineel was 20 jaar geleden opgepakt voor iets, verkeerde naam opgegeven.En die vent van die naam, die wordt nu 20 jaar later nog steeds opgepakt voor drugsshit en dingen. Gewoon uit bed gelicht, op schiphol etc etcGewoon al 200x inmiddels
Ik heb slechts één keer een Zweed ontmoet, maar hij had geen van die eigenschappen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom ..? Zijn lief, blond en prachtige kaaklijn meestal
Blonde mannen kan je niet serieus nemenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Waarom ..? Zijn lief, blond en prachtige kaaklijn meestal
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blonde mannen kan je niet serieus nemen
Nicequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef supersof het volgende:
Ik had vandaag een gezichtsbehandeling, super chill
Nederlandse overheid ook van Europa meeste mensen onterecht opgepaktquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja keertje gelezen, is een neger toch identiteitsdiefstal vet erg is dat.
Door arrestatieteam klemgereden worden met je gezin, zulke shit. Echt eng.
Ik ken er wel een groepje, alleen die zijn veeeel gezellig gelukkig haha! Want ik heb niets met bier en milieu boeit me vrij weinigquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik ken maar twee Zweedse jongens en die praten de hele saai dag over bier en het milieu, wel knappe stoere boys
ik ben zeer begaan met het milieu. Waar dat toe leidt lees je hierquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken er wel een groepje, alleen die zijn veeeel gezellig gelukkig haha! Want ik heb niets met bier en milieu boeit me vrij weinig
Niet? Heb een paar ontmoet en via hun weer andere Zweedse gastjes, hele gezellige kerels. Ook nog eens knap!quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb slechts één keer een Zweed ontmoet, maar hij had geen van die eigenschappen.
En toch de meeste afluister praktijken en telefoontaps van Europa.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlandse overheid ook van Europa meeste mensen onterecht opgepakt
en ze hebben veel centjes als ze hier in Nederland zijnquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ken er wel een groepje, alleen die zijn veeeel gezellig gelukkig haha! Want ik heb niets met bier en milieu boeit me vrij weinig
Ja, wilde het een keer proberen. En zie er belabbert uit door dagenlang huilenquote:
Dat zeg je omdat jij een brunette bentquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Blonde mannen kan je niet serieus nemen
deze diss naar blauwetijgerquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En toch de meeste afluister praktijken en telefoontaps van Europa.
Wat maar weer bewijst dat je volslagen incompetent moet zijn om daar te mogen werken.
uiteraardquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat zeg je omdat jij een brunette bent
Pfoe golddiggerquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Wingding het volgende:
[..]
en ze hebben veel centjes als ze hier in Nederland zijn
Ahwquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, wilde het een keer proberen. En zie er belabbert uit door dagenlang huilenvandaag nog niet gehuild tho
Awwwquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, wilde het een keer proberen. En zie er belabbert uit door dagenlang huilenvandaag nog niet gehuild tho
Niet jezelf uitputten schat, is het niet waardquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
komt wel goed schatjequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Maar ik heb al 3 dagen niet gehuild gelukkig. Ik huilde zelfs onbewust in de supermarkt enzquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja het liefst wel tbh, maarja ik heb toch liever een goedverzorgde man met een prachtige innerlijk dan een rijke die verrot is van binnen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
liever een knappe rijke man dan een knappe arme man
Je vergeet dat hij lief moet zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
liever een knappe rijke man dan een knappe arme man
Stond je bij de uien?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Maar ik heb al 3 dagen niet gehuild gelukkig. Ik huilde zelfs onbewust in de supermarkt enz
ik ben arm, goedverzorgd en rot van binnenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja het liefst wel tbh, maarja ik heb toch liever een goedverzorgde man met een prachtige innerlijk dan een rijke die verrot is van binnen.
Niet nodig hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet? Heb een paar ontmoet en via hun weer andere Zweedse gastjes, hele gezellige kerels. Ook nog eens knap!wil wel eentje voor je regelen
Er is elke seconde dat jij leeft wel iemand op de wereld verdrietigquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik haat het als een medemens verdrietig is en ik niks kan doen
Dat wordt dus niks.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:24 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik ben arm, goedverzorgd en rot van binnen
Klote sof. I know the feel.quote:
Oke en nu? Je snapt toch wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is elke seconde dat jij leeft wel iemand op de wereld verdrietig
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij lief moet zijn.
Ja hoor. Jij toch ook wat ik bedoel?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke en nu? Je snapt toch wel wat ik bedoel.
Fietfieuwww, al relatie of nog in het paringsdansje fase hahahquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet nodig hoor.Ik heb al een leuke Nederlander.
heb jij het lijstje al ingevuldquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
liever een knappe rijke onaardige man dan een knappe arme onaardige man![]()
maar lief voor mij, daar zorg ik wel voor
Vanwege mannen of vanwege jezelf?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet ik maar vrijgezel blijven.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:26 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
heb jij het lijstje al ingevuld
Feer en Hep zijn continu in de paringsdansje fasequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fietfieuwww, al relatie of nog in het paringsdansje fase hahah
ik huilde ook gewoon in openbare ruimtes. No shame anymorequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Maar ik heb al 3 dagen niet gehuild gelukkig. Ik huilde zelfs onbewust in de supermarkt enz
Het lijstje is gestolenquote:
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanwege de verdriet als het uitgaat.
Wie is hep ?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Feer en Hep zijn continu in de paringsdansje fase
Als je dat echt was had je gewoon je eigen tas meegenomenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:19 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik ben zeer begaan met het milieu. Waar dat toe leidt lees je hier
KLB / Plastic tasjes Albert Heijn
Dat is een van de slechtste redenen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vanwege de verdriet als het uitgaat.
Naam:quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijstje is gestolen
We hadden vragenlijstje in de OP om je voor stellen
Met je naam, woonplaats,hobbys, cupmaat
Oke geen cupmaat. Maar er zijn dingen optioneel
ja wie heeft het lijstjequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijstje is gestolen
We hadden vragenlijstje in de OP om je voor stellen
Met je naam, woonplaats,hobbys, cupmaat
Oke geen cupmaat. Maar er zijn dingen optioneel
ik wil dat echt nietquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Amarantha het volgende:
Misschien moet ik maar vrijgezel blijven.
Veltman in Oranje he Jrquote:
Al bijna anderhalf jaar samen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fietfieuwww, al relatie of nog in het paringsdansje fase hahah
je bent lengte en gewicht vergetenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Naam:
Leeftijd:
Religie:
Burgerlijke staat:
Hoogst genoten opleiding:
Woonplaats/province:
Voetbalclub:
Favoriete eten:
Favoriete drankje:
Favoriete film:
Voorkeur muziekgenre:
Lievelingsdier:
Lievelingskleur:
Politieke voorkeur:
Kapsalon:
Oh ja ik voel me al stukken minder depri dan eerst. Baal nog steeds enorm maar ik weet en merk dat het leven gewoon doorgaat dus ik kan er weinig aandoen behalve doorgaan met mijn leven.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is een van de slechtste redenen.
Al zijn die huilbuien wel erg klote. Maar de frequentie wordt wel steeds minder, uiteindelijk slijt het wel wat.
een keerquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leuk. Hij maakt een keer een foutje.
Sinkgraven in Oranje graag aub
Viel laatst wel een beetje tegen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Feer en Hep zijn continu in de paringsdansje fase
Hoe lang had je met hem?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja ik voel me al stukken minder depri dan eerst. Baal nog steeds enorm maar ik weet en merk dat het leven gewoon doorgaat dus ik kan er weinig aandoen behalve doorgaan met mijn leven.
Lief. Dank je.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nahww, ik wens jullie vele gelukkige jaartjes toe
Ja ach Frank de Boer maakte ook wel eens een foutje toen hij speeldequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
2,5 jaar. Iedere dag gezien en zie hem nog steeds iedere dag want huisgenoten. Maar gaat wel prima. Hebben geen hekel aan elkaarquote:
hoelang is het uit nu?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |