True. Maar het is al dik twee weken geleden. :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog vergelijken met mensen die er echt te lui voor zijn.
dat mag in grtdquote:
Ik kan me niet meer precies herinneren. :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
True. Maar het is al dik twee weken geleden. :$
Jij kan neit lang alleen blijven denk ik inderdaadquote:
Oudejaarsavondquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer precies herinneren. :$
Als het niet afwijkt van hoe het normaal gaat is het niet zo erg. Maar voor ons is dit vrij ongewoon. Maar het ligt volledig aan mij. Misschien de stress en pech van de afgelopen tijd.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer precies herinneren. :$
Celibatair?quote:
Celibaat. Bewust aan onthouding doen.quote:
Ja, het is wel beetje awkard dat wij straks gewoon getuige waren van jullie eenmalige jaarlijkse vrijpartijquote:
Als je je maar niet onder druk gezet voelt, dat zou zonde zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het niet afwijkt van hoe het normaal gaat is het niet zo erg. Maar voor ons is dit vrij ongewoon. Maar het ligt volledig aan mij. Misschien de stress en pech van de afgelopen tijd.
Je bent toch ook pas 18? Is vrij normaal.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij ben ik enige die single leven beste leven vind. Ugh ik kan me momenteel echt niet binden aan een persoontje en daar aandacht voor geven
jongen niet steeds over beginnen johquote:
waarom post je met je kloon Mortaxx?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jongen niet steeds over beginnen joh
Nou ja, daar heb ik sowieso wel een beetje last van. Ook mijn schuld. Komt door een verleden met een ex van mij. Die kon behoorlijk agressief worden. Hep is dat totaal niet en heel lief, maar toch blijft er zo'n schuldgevoel.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je je maar niet onder druk gezet voelt, dat zou zonde zijn.
Ik was er stiekem ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jongen niet steeds over beginnen joh
Pls, jij was buiten bewustzijn als een soort zingende zaag die avond.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is wel beetje awkard dat wij straks gewoon getuige waren van jullie eenmalige jaarlijkse vrijpartij
deze is laptop, andere mobielquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom post je met je kloon Mortaxx?
Je bedoelt Heppie :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pls, jij was buiten bewustzijn als een soort zingende zaag die avond.
Ja klopt, maar iedereen van me studie heeft een relatie en heletijd word ik ermee gepusht:' Waarom heb jij geen relatie?!"quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch ook pas 18? Is vrij normaal.
Drie zingende zagen om mij heen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pls, jij was buiten bewustzijn als een soort zingende zaag die avond.
Laat je niet gek maken in ieder geval. Dat soort mensen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar iedereen van me studie heeft een relatie en heletijd word ik ermee gepusht:' Waarom heb jij geen relatie?!"
No thanks
wat burgerlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar iedereen van me studie heeft een relatie en heletijd word ik ermee gepusht:' Waarom heb jij geen relatie?!"
No thanks
Ik weet niet, het was niet echt te onderscheiden welk geluid van jou, Heppie of yats kwam. Takkeherrie was het wel.quote:
Echt hè.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze waren wel enorm erg, allejezus.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, het was niet echt te onderscheiden welk geluid van jou, Heppie of yats kwam. Takkeherrie was het wel.
heequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Pfoe eiffeltorenlengte. Kom ik eraan met m'n 165
Haha ik ga niet door peer pressure relatie nemen of zo alleen het is zwaaaaar irritantquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken in ieder geval. Dat soort mensen.
Hopelijk kun je dat loslaten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb ik sowieso wel een beetje last van. Ook mijn schuld. Komt door een verleden met een ex van mij. Die kon behoorlijk agressief worden. Hep is dat totaal niet en heel lief, maar toch blijft er zo'n schuldgevoel.
[/quote]quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Wingding het volgende:
lijstjes
![]()
Naam: Wingding
Leeftijd: 27
Religie: onbelangrijk
Burgerlijke staat: vrijgezel
Hoogst genoten opleiding: hbo
Woonplaats/province: Brabant en Amsterdam
Voetbalclub: Cagliari
Favoriete eten: pasta en schelpdieren
Favoriete drankje: ik lust echt alles behalve te zoet
Favoriete film: west side story
Voorkeur muziekgenre: dansmuziek
Lievelingsdier: leeuwen
Lievelingskleur: azuurblauw
Politieke voorkeur: midden
Kapsalon: bah
lengte: 184
Snap ik. Het was een beetje beschamend.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt hè.Ik heb nu oordopjes in huis voor die enkele gevallen dat Hep echt niet te stoppen is.
Hij moet gewoon zo`n beugel kopenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:39 schreef Fera het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat het erger wordt naarmate hij ouder wordt of zo. Hep zijn vader heeft hetzelfde probleem en zijn moeder heeft volgens mij al jaren geen oog dichtgedaan. Gaat soms maar logeren op de kamer van zijn zusje.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Pfoe eiffeltorenlengte. Kom ik eraan met m'n 165
Goed zo. En irritant is het zeker.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha ik ga niet door peer pressure relatie nemen of zo alleen het is zwaaaaar irritant
Is ook zo. Maar dat moet ik met de tijd leren denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk kun je dat loslaten.
Ik had dat schuldgevoel ook wel in eerdere relatie. Maar het is zo zonde om dat zo te voelen.
Het zou toch geweldig zijn als je liefhebt, samensmelt en het verschil dat je dan maakt. Wat zou het toch mooi zijn als je samen de essentie raakt en een nieuw mensje maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, opeens in de toekomst van die ander leeft.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Volgens mij ben ik enige die single leven beste leven vind. Ugh ik kan me momenteel echt niet binden aan een persoontje en daar aandacht voor geven
Hoezo beschamend? Vreemde woordkeuze.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik. Het was een beetje beschamend.
Ik werd er na een tijdje te asociaal voor om het nog boeiend te vinden, weet niet of dat een verbetering was.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook zo. Maar dat moet ik met de tijd leren denk ik.
MENS WAT BEN JE MOOIquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het zou toch geweldig zijn als je liefhebt, samensmelt en het verschil dat je dan maakt. Wat zou het toch mooi zijn als je samen de essentie raakt en een nieuw mensje maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, opeens in de toekomst van die ander leeft.
Dan kill je helemaal mijn libido.quote:
Dus je bent langer? Geef mij maar 175, 165 is irritant qua broekquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:39 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
vroeger wilde ik altijd 1.65 zijn, iedereen pestte me met mijn lengte
hij is 175quote:
quote:
Kan je toch indoen als je gaat slapen?quote:
Dit was me te poëtischquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het zou toch geweldig zijn als je liefhebt, samensmelt en het verschil dat je dan maakt. Wat zou het toch mooi zijn als je samen de essentie raakt en een nieuw mensje maakt. Dat je van meer om jezelf geeft, opeens in de toekomst van die ander leeft.
Dat zal mij niet lukken denk ik. :$ Ik ben altijd veel te begaan met het onderhouden van een goede relatie. Wat soms ook wel het tegenovergestelde effect heeft.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik werd er na een tijdje te asociaal voor om het nog boeiend te vinden, weet niet of dat een verbetering was.
diepquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hallo Crackje.quote:
Ik zou me doodschamen als ik zo zou snurken :$quote:
Hey Crackje. Kan beter, maar gaat op zich wel prima.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef Crack_ het volgende:
Heee Fera, hoe is het met jooooooooou? Lang niet gesproken alles
nac breda wat is dezequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef Toto69 het volgende:
Naam: Toto69
Leeftijd: 46
Religie: nee
Burgerlijke staat: Relatie
Hoogst genoten opleiding: havo
Woonplaats/province: Twente
Voetbalclub: NAC Breda
Favoriete eten: Pizza
Favoriete drankje: Cola
Favoriete film: American Pie
Voorkeur muziekgenre: heel veel
Lievelingsdier: Pluis
Lievelingskleur: Blauw
Politieke voorkeur: Nee
Kapsalon: Nooit op
lengte: 1.88
Nee, duh. Maar toch. The bed is where the magic happens. :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je toch indoen als je gaat slapen?Hoef je niet hele dag in te houden
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, duh. Maar toch. The bed is where the magic happens. :$
als je uit breda komt ben je voor nacquote:
Je kunt er weinig aan doen dus nutteloos om je daarvoor te schamen, vind ik.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Crackje.
[..]
Ik zou me doodschamen als ik zo zou snurken :$
ja maar toto komt niet uit bredaquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
als je uit breda komt ben je voor nac
quote:
Nee maar z`n vriendin welquote:
Hallo Kanelesnoepje, hoe is het? Nog van je vakantie aan het genieten?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hallo Crackje.
[..]
Ik zou me doodschamen als ik zo zou snurken :$
Ohh, nou opzich prima is alsnog niet kus dus ja. Maar hoop dat het snel toppie met je zal gaanquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey Crackje. Kan beter, maar gaat op zich wel prima.Hoe bevalt je huis? En je kattenvriend?
Daarentegen ben je dus wel een goede vriendin.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben dan ook enorm niet romantisch. Gister probeerde blijkbaar iemand in de mac () te flirten door voor mij een parfait te bestellen, maar ik dacht dat het voor mijn vriendin was en gaf het aan haar.
hehe tot de volgendequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar z`n vriendin wel
Dan is alles uit Breda opeens geweldig
Aaah zoquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het was niet serieus verder, vind NAC juist zwaar kutquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met niet romantisch zijn te maken maar het gewoon niet doorhebben.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben dan ook enorm niet romantisch. Gister probeerde blijkbaar iemand in de mac () te flirten door voor mij een parfait te bestellen, maar ik dacht dat het voor mijn vriendin was en gaf het aan haar.
Weet ikquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het was niet serieus verder, vind NAC juist zwaar kut
en zij houdt niet van voetbal
Breda is overigens gewoon 'normaal'quote:
Zoals de thuglife boys zeggen: bro's before hoes.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarentegen ben je dus wel een goede vriendin.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo Kanelesnoepje, hoe is het? Nog van je vakantie aan het genieten?
[..]
Ohh, nou opzich prima is alsnog niet kus dus ja. Maar hoop dat het snel toppie met je zal gaan.
Mijn huis is super, janee.. echt geweldig. Het is hier zo mooi groen en zoveel dieren en alles. En ik heb voortaan een auto![]()
. Enn Rodin is echt mn schatje maar hij moet wel gecastreerd worden
.
Breda is niks mis mee hoor. Moet er nog steeds keertje stappenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Breda is overigens gewoon 'normaal'Leuker dan Almelo, maar vind bijv Utrecht weer leuker dan breda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |