Ik was er stiekem ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
jongen niet steeds over beginnen joh
Pls, jij was buiten bewustzijn als een soort zingende zaag die avond.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, het is wel beetje awkard dat wij straks gewoon getuige waren van jullie eenmalige jaarlijkse vrijpartij
deze is laptop, andere mobielquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waarom post je met je kloon Mortaxx?
Je bedoelt Heppie :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pls, jij was buiten bewustzijn als een soort zingende zaag die avond.
Ja klopt, maar iedereen van me studie heeft een relatie en heletijd word ik ermee gepusht:' Waarom heb jij geen relatie?!"quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch ook pas 18? Is vrij normaal.
Drie zingende zagen om mij heen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Pls, jij was buiten bewustzijn als een soort zingende zaag die avond.
Laat je niet gek maken in ieder geval. Dat soort mensen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar iedereen van me studie heeft een relatie en heletijd word ik ermee gepusht:' Waarom heb jij geen relatie?!"
No thanks
wat burgerlijkquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja klopt, maar iedereen van me studie heeft een relatie en heletijd word ik ermee gepusht:' Waarom heb jij geen relatie?!"
No thanks
Ik weet niet, het was niet echt te onderscheiden welk geluid van jou, Heppie of yats kwam. Takkeherrie was het wel.quote:
Echt hè.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze waren wel enorm erg, allejezus.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, het was niet echt te onderscheiden welk geluid van jou, Heppie of yats kwam. Takkeherrie was het wel.
heequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Pfoe eiffeltorenlengte. Kom ik eraan met m'n 165
Haha ik ga niet door peer pressure relatie nemen of zo alleen het is zwaaaaar irritantquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken in ieder geval. Dat soort mensen.
Hopelijk kun je dat loslaten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb ik sowieso wel een beetje last van. Ook mijn schuld. Komt door een verleden met een ex van mij. Die kon behoorlijk agressief worden. Hep is dat totaal niet en heel lief, maar toch blijft er zo'n schuldgevoel.
[/quote]quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:36 schreef Wingding het volgende:
lijstjes
![]()
Naam: Wingding
Leeftijd: 27
Religie: onbelangrijk
Burgerlijke staat: vrijgezel
Hoogst genoten opleiding: hbo
Woonplaats/province: Brabant en Amsterdam
Voetbalclub: Cagliari
Favoriete eten: pasta en schelpdieren
Favoriete drankje: ik lust echt alles behalve te zoet
Favoriete film: west side story
Voorkeur muziekgenre: dansmuziek
Lievelingsdier: leeuwen
Lievelingskleur: azuurblauw
Politieke voorkeur: midden
Kapsalon: bah
lengte: 184
Snap ik. Het was een beetje beschamend.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt hè.Ik heb nu oordopjes in huis voor die enkele gevallen dat Hep echt niet te stoppen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |