Inso is langquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:01 schreef Opsonisatie het volgende:
Niet al te lange mensen hier ja haha
Maar niet te licht. Dan word je flets, denk ik.quote:
Ze heeft wel iets van bronchitis ofzo. Komt ze ook nooit meer vanafquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nahw, ook nog eens een zwerfkitten! Ziet er goed uit, good jobik wil ook een kitten
Mijn ex was 1.55quote:
Ahh, das ook echt heel zieligquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker.Keek vandaag nog een zielig filmpje. Moest toen toch even knuffelen met hem. Ging ook over achtergelaten honden.
Mijn hond komt van de ouders van mijn ex. Maar ik mocht hem uiteindelijk hebben toen we uit elkaar gingen. Hij heeft ook nooit meer naar hem omgekeken. Nou ja, dan niet hè. Gelijk zijn naam doorgestreept in het paspoort.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:01 schreef Amarantha het volgende:
Voel mij er wel af en toe beetje rot over. Mijn ex heeft haar van straat gehaald enz. Maar het is nu wel mijn kat.. Omdat ik alles voordat beestje deed verder enz dus ik vond dat ik recht had op de katOok geen ruzie over geweest.
Maar zolang hij hier nog woont is het ook wel beetje zijn kat. Ze staat nog steeds op zijn naam in de chip maar dat verander ik wel als ik ooit ga verhuizen.
Zou zo'n menthol olie ding niet kunnen helpen? Buurvrouw deed zoiets namelijk want haar kitten had ook bronchitis volgens mij, nu merk je er niets meer vanquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets van bronchitis ofzo. Komt ze ook nooit meer vanafHeel af en toe hoest ze (in het begin deed ze het iedere dag) en ze heeft af en toe beetje piepende adem.
Een Axolotl?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka, zullen we ook samen huisdier nemen?
Na ze heeft er volgens mij geen last vanquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zou zo'n menthol olie ding niet kunnen helpen? Buurvrouw deed zoiets namelijk want haar kitten had ook bronchitis volgens mij, nu merk je er niets meer van
We konden niet staand zoenenquote:
Ik vind het wel fijn met zoenen dat Hep maar een paar centimeter groter is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We konden niet staand zoenen
Ex daarna was 1.83. Was wat fijner
We hebben een tijdje geleden er wel een in de dierenwinkel bekeken.quote:
Het zou ook echt bij jullie passen eigenlijk. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We hebben een tijdje geleden er wel een in de dierenwinkel bekeken.
Is goed, dan ga jij het verzorgen en kom ik af en toe aaien of vertederd kijken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka, zullen we ook samen huisdier nemen?
Niet?! Naja ik droeg dan erg vaak hakken ..quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We konden niet staand zoenen
Ex daarna was 1.83. Was wat fijner
Zou daar echt niet naar toe willen :$ Behalve op badkleding dagen dan.quote:
Ik zeg net: Is 1.93 niet lang genoeg voor je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet?! Naja ik droeg dan erg vaak hakken ..![]()
Maar jij bent 175 tochik zou niet willen dat ik langer dan mn vriend zou zijn
Al eens gedaan. Valt best mee. De meeste mensen zijn veel uitgezakter dan jijzelf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou daar echt niet naar toe willen :$ Behalve op badkleding dagen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |