175quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg net: Is 1.93 niet lang genoeg voor je?![]()
Hoe lang ben ik dan denk je?
Ik ben wel eens geweest, ben er op de een of andere manier wel minder gegeneerd dan op het strand in badkleding, dat voelt meer alsof je bekeken wordt. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou daar echt niet naar toe willen :$ Behalve op badkleding dagen dan.
Omg sorry ik heb je met iemand anders verward volgens mijquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg net: Is 1.93 niet lang genoeg voor je?![]()
Hoe lang ben ik dan denk je?
Gaat niet om gewicht ofzo hoor. Zou me gewoon niet fijn voelen naakt tussen jan en alleman oud en jongquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Al eens gedaan. Valt best mee. De meeste mensen zijn veel uitgezakter dan jijzelf.
Nee ik had het per ongeluk in mijn lijstje laten staanquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg sorry ik heb je met iemand anders verward volgens mij
is hij ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Huh maar hij zei dat hij 175 was toch.
Hm. Ja weet niet. Misschien ben ik gewoon een preutse muts hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben wel eens geweest, ben er op de een of andere manier wel minder gegeneerd dan op het strand in badkleding, dat voelt meer alsof je bekeken wordt. :$
Zegt de midgetquote:
Niemand staart naar je of zo. Eerste paar minuten zijn wel een beetje gek, maar het went zo snel. En daarna is het alleen maar fijn. Naakt zwemmen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat niet om gewicht ofzo hoor. Zou me gewoon niet fijn voelen naakt tussen jan en alleman oud en jongWeet niet.
Ik weet niet, misschien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zou ook echt bij jullie passen eigenlijk. :$
Dat klinkt niet echt eerlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is goed, dan ga jij het verzorgen en kom ik af en toe aaien of vertederd kijken.
Dat wel. Maar je kan elkaar knuffelen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien.
Het is moeilijk te knuffelen dan.
[..]
Dat klinkt niet echt eerlijk.
Oh ik ook hoor. Moet niet zoveel hebben van in bikini rondparaderen. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Ja weet niet. Misschien ben ik gewoon een preutse muts hoor
Een stabiele omgeving is belangrijk voor een huisdier.quote:
Nee dat lijkt me ook niet hoor. Nja, misschien komt het er nog wel een keer vanquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor. Moet niet zoveel hebben van in bikini rondparaderen. :$
Maar in sauna heb je meestal een badjas aan en alleen in de ruimtes zelf ben je naakt maar daar gaat niemand je uitgebreid checken ofzo.
Prive-sauan dan zeker?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:09 schreef Fera het volgende:
Laatste keer sauna ben ik wel lewd geweest, stiekem. :$
Wow, Vies.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:09 schreef Fera het volgende:
Laatste keer sauna ben ik wel lewd geweest, stiekem. :$
Dat is waar. Wat voor dier zou dan goed bij ons passen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een stabiele omgeving is belangrijk voor een huisdier.
Maar ik wil ook wel vaker bij je logeren hoor, als het dan eerlijker is.
Neuh. Gewoon in het bubbelbad.quote:
Schoner dan na een dagje sauna word je bijna niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow, Vies.
[..]
Dat is waar. Wat voor dier zou dan goed bij ons passen?
Ik wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:11 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie Kaneel wel met een slang in huis.
Dan kom ik sowieso niet meer verder maar dat terzijde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |