Kinky. :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze vragen in de super ook nooit meer om mijn ID, denk dat ik een oude kop begin te krijgen.
[..]
Partnerruil toch. :S
tegen de woonplaats van Insoquote:
Ander kapsel nemen en baardje laten staanquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Ze vragen mij in supermarkten altijd om m'n ID, snap niet hoe het komt :s :s
Nu je 21 bent hoef je het niet meer te tonen tochquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben eigenlijk te jong voor Kaneeltje.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee weet niet hoe ik er bij kwam verder. Je post volwassen in elk geval.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt goed.En een auto is wel heel erg chill.
Wat voor een is het?
Hoe oud is Rodin nu? Want je moet wachten tot 9 maanden dacht ik.Of is hij al bezig met sproeien?
Ik ook, maarja.. boeiend. Denk niet dat zo'n gast die een parfait voor me besteld wat zou worden maar he, wie weet. Wel een compliment voor jequote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja dat ook, ik heb zulke dingen dus echt enorm moeilijk laat pas door
Wat geef je uit dan aan boodschappen? En op het begin is boodschappen ook wel duur omdat je basisdingen zoals rijst en bloem en suiker en blablabla allemaal in een keer moet gaan kopen.. Tenminste had ik.. Of geef jij je geld gewoon aan kut dingen uit?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
GoedJa er zijn wel wat dingetjes hier die kut zijn maar dat heb ik hier al vaak genoeg beklaagd dus
Maar verder lekker hoor vind het wel chill zo. Lekkere locatie.
ik geef nog wel veel te veel geld uit aan boodschappenMaar dat komt wel goed over tijdje
Pff, ja dat is ook jammer zeg.. Tot wanneer had je ookal weer vakantie?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
Kan zo lekker luieren en ontspannen.
Alleen jammer van het weer de afgelopen dagen. Had graag naar buiten gegaan.
Jawelquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu je 21 bent hoef je het niet meer te tonen toch
Wil je dat we deze in gaan koppen?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Nah zal denk ik niet veel opschietenquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ander kapsel nemen en baardje laten staan
wow coolquote:
Volgens mij is het zo dat je tot de cassiere denkt dat je <26 bent moet laten zien ofzoquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu je 21 bent hoef je het niet meer te tonen toch
Ik zit er volgende week ookquote:
Welnee. Leeftijd zegt niet alles. 28 en 21 kan prima toch.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk te jong voor Kaneeltje.
auto, volwassen leefquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chevrolet Spark, ook in het rood.
Negen maanden? Nee joh, je kunt vroeg castratie doen tegenwoordig en echt al vanaf heeeel erg jong.. Ik weet niet zo goed wat sproeien is, is dat gewoon plassen of hoe zie je dat verschil? Mn tapijt kan ik wegflikkeren anyways. En hij is euheheueueueue, haha negen maanden
.
[..]
Ik ook, maarja.. boeiend. Denk niet dat zo'n gast die een parfait voor me besteld wat zou worden maar he, wie weet. Wel een compliment voor je.
[..]
Wat geef je uit dan aan boodschappen? En op het begin is boodschappen ook wel duur omdat je basisdingen zoals rijst en bloem en suiker en blablabla allemaal in een keer moet gaan kopen.. Tenminste had ik.. Of geef jij je geld gewoon aan kut dingen uit?![]()
Fijn dat het wel fijn is daar los van wat kut dingetjes
[..]
Pff, ja dat is ook jammer zeg.. Tot wanneer had je ookal weer vakantie?
Dat komt doordat ze minder overbehaard zijn dan bij veel andere nationaliteiten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik vind sowieso dat Nederlandse mannen/jongens er veel jonger uitzien dan hun leeftijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |