Sisters before misters.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoals de thuglife boys zeggen: bro's before hoes.
Ja dat ook, ik heb zulke dingen dus echt enorm moeilijk laat pas doorquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met niet romantisch zijn te maken maar het gewoon niet doorhebben.
Nou ja in haar wijk werd laatst een man neergeschoten door de polizei omdat ie z'n vrouw weer eens mepte, met een mes begon te zwaaien en van 't balkon sprongquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Breda is niks mis mee hoor. Moet er nog steeds keertje stappen
Axolotl's.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Naam: Lokasenna
Leeftijd: 21
Religie: Atheist met reformatorische normen en waarden
Burgerlijke staat: Relatie
Hoogst genoten opleiding: vwo
Woonplaats/province: Omgeving Uutje
Voetbalclub: Boeit me niet zo
Favoriete eten: Bonen
Favoriete drankje: Thee
Favoriete film: Lord of the Rings
Voorkeur muziekgenre: Psybient
Lievelingsdier: Axolotl
Lievelingskleur: Turquoise
Politieke voorkeur: Liberaal
Kapsalon: Goddelijk
lengte: 1.65
Ik dacht dat je 23-24 wasquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Naam: Lokasenna
Leeftijd: 21
Burgerlijke staat: Relatie
Hoogst genoten opleiding: vwo
Woonplaats/province: Omgeving Uutje
Voetbalclub: Boeit me niet zo
Favoriete eten: Bonen
Favoriete drankje: Thee
Favoriete film: Lord of the Rings
Voorkeur muziekgenre: Psybient
Lievelingsdier: Axolotl
Lievelingskleur: Turquoise
Politieke voorkeur: Liberaal
Kapsalon: Goddelijk
lengte: 1.65
Ik weet niet hoor, sommige mensen zijn gewoon nooit tevreden. :$quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zal mij niet lukken denk ik. :$ Ik ben altijd veel te begaan met het onderhouden van een goede relatie. Wat soms ook wel het tegenovergestelde effect heeft.
fuck bishes get moneyquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zoals de thuglife boys zeggen: bro's before hoes.
Goedquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Hoe bevalt je leven tot nu toe in Arnhem fokkie?
wat is er morgen?quote:
Ja, heerlijk.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hallo Kanelesnoepje, hoe is het? Nog van je vakantie aan het genieten?
[..]
Ze vragen in de super ook nooit meer om mijn ID, denk dat ik een oude kop begin te krijgen.quote:
Partnerruil toch. :Squote:
Dat klopt. Heb ik me zelf ook schuldig aan gemaakt. Niet per se door het bij de ander neer te gooien, maar dan zelf van alles proberen om het beter te maken.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, sommige mensen zijn gewoon nooit tevreden. :$
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
Nee weet niet hoe ik er bij kwam verder. Je post volwassen in elk geval.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze vragen in de super ook nooit meer om mijn idee, denk dat ik een oude kop begin te krijgen.
[..]
Partnerruil toch. :S
Yes. Ooit bij biologie een presentatie over gedaan. De leraar had er toevallig thuis eentje en heeft die speciaal voor mij meegenomen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aah jij weet ook al wat een axolotl is.
Het was ook wel apart geweest als je dat niet had gehad met Italiaanse rootsquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:47 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
dit heb ik ook een beetje maar dan met conservatief katholiek, tenminste aan de binnenkant
tegen wie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |