ik werd vanavond niet gevraagdquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:48 schreef Paxcon het volgende:
Ze vragen mij in supermarkten altijd om m'n ID, snap niet hoe het komt :s :s
29quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Naam: #DeNeel
Leeftijd: 29
Religie: Atheist
Burgerlijke staat: Relatie
Hoogst genoten opleiding: WO
Woonplaats/province: Ik spreek met een aaaiirrrrrrr
Voetbalclub:Ajax
Favoriete eten: Chili
Favoriete drankje: Mede
Favoriete film: The Big Lebowski
Voorkeur muziekgenre: Folkmetal
Lievelingsdier: Konijn
Lievelingskleur: Prussisch blauw
Politieke voorkeur: Liberaal
Kapsalon: Ik wil wel maar ik mag niet
lengte: 1.75
Hoe kun je koken met een magnetron!? En hoe kun je gasstel niet fijn vinden koken, zal toch wennen zijn hoop ikquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik vind het niet echt fijn koken op mijn gasstel :$ dus dat schiet ook niet echt op.
Magnetronnetje helpt straks wel
Das nog lang johquote:
Ohhh ja, dan denk ik zes maanden.. Maar oud genoeg iig. Hm mja, hij plast wel op random plekken maar ja weet niet waarom. Hopelijk inderdaad weg met castratie. Hoe is het met jouw hond dan? Bevalt het hem?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooie auto, damn.
Sproeien is een soort plassen, maar is eigenlijk meer markeren van territorium. Wat ze beginnen te doen wanneer ze geslachtsrijp worden. Hopelijk houdt hij ermee op wanneer hij gecastreerd is. Ik dacht 9 maanden, maar kan zijn dat het ook 6 maanden is. Bij honden is het wel 9 maanden dacht ik.
#bejaardenleefquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik werd vanavond niet gevraagddat 26 leven
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef Amarantha het volgende:
Recent lijstje nog ingevuld. Enige wat anders is is mijn burgerlijke staat
Toch is het bijna standaard 'mag ik je ID even zien?'quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow, jij ziet er echt niet meer uit als een meisje van de middelbare school ofzo
quote:
Ik ben jong van geest.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Holymoly 29, ik had kaneelstokje jonger ingeschat
Haha moest lachen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nonono jullie zijn independent woman.
ik logeer al sinds het uit is bij mijn oudersquote:Op woensdag 29 juli 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nonono jullie zijn independent woman.
Het voelt zo kortquote:
Wat is krenterig?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat is toch een pluspunt!vast ook niet krenterig qua uiterlijk
Is dat je kat?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik werd echt gestoord van Kuroi voordat ze werd gesteriliseerd. Paar dagen voor de operatie was ze krols. Wat vreselijk irritant was dat zeg
Dat is dus waarschijnlijk om te markeren. Een kat van mijn vader deed dat ook. Alleen hielp de castratie hem niet echt. Was echt smerig. Soms vonden we van die plekken onder kasten enz. die er al weken lagen.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kun je koken met een magnetron!? En hoe kun je gasstel niet fijn vinden koken, zal toch wennen zijn hoop ik
[..]
Das nog lang joh!
[..]
Ohhh ja, dan denk ik zes maanden.. Maar oud genoeg iig. Hm mja, hij plast wel op random plekken maar ja weet niet waarom. Hopelijk inderdaad weg met castratie. Hoe is het met jouw hond dan? Bevalt het hem?
quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag voorraadkast opgeruimd, ik had geen idee dat ik zoveel verschillende soorten pasta/mie/mihoen/rijst/quinoa/couscous/bulgur etc had. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |