Ik kreeg bij ex wel meestal mijn zin.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon goed je grenzen aangeven, op een redelijke manier. Soms mag je best eens iets voor elkaar overhebben natuurlijk, maar dat moet wel wederzijds zijn. Er hoort niet één iemand de baas te zijn.
Nee ik zal wel duidelijk de afspraken maken met Emilia.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon goed je grenzen aangeven, op een redelijke manier. Soms mag je best eens iets voor elkaar overhebben natuurlijk, maar dat moet wel wederzijds zijn. Er hoort niet één iemand de baas te zijn.
Ik was vroeger heel erg manipulatief.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kreeg bij ex wel meestal mijn zin.
Deed het niet eens zo bewust.
Sorry, ik wist niet dat je het tegen mij had. Ik volg alleen quotes van mezelf. :$$$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
Gaat iedereen me nou ook nog eens negeren goffedomme. Stort ik ook eens n m`n hart uit hier hoor jeetje mina![]()
Het is de truc ze het gevoel te geven dat ze de baas zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kom later wel onder de plak sowieso
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, ik wist niet dat je het tegen mij had. Ik volg alleen quotes van mezelf. :$$$
Ohja bij jou gingen ze smeken op bed hequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is de truc ze het gevoel te geven dat ze de baas zijn.
Maar je bedoelde je scharrel die je later nog eens zag?quote:
Betekent dat dat ze niet bestaat?quote:
Mwah, dat niet, ik ben eigenlijk best een volgzaam typje, alleen was hij een nog volgzamer typje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was vroeger heel erg manipulatief.Aangeleerd helaas. Maar dat is nu stukken minder. Alleen soms voor kleine dingen, zoals de afwas of de hond uitlaten. :$
Haat maar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohja bij jou gingen ze smeken op bed he
Volgzaam ben ik sowieso niet. Hep ook niet gelukkig. Wel wat meer relaxed, maar geen doetje in ieder geval.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, dat niet, ik ben eigenlijk best een volgzaam typje, alleen was hij een nog volgzamer typje.
Nou ja. Was gewoon heel raar, had echt al maanden, meer dan een jaar misschie nniet meer aan haar gedacht, en ik was weer in Woerden enik zag haar fietsen `waarschijnlijk'' met haar vriend. En gelijk gevoel weer bij haarquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je bedoelde je scharrel die je later nog eens zag?
Zie nu al dat ze gaan zeiken dat ik technische klusjes moet doen in huisquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is de truc ze het gevoel te geven dat ze de baas zijn.
Was toch een grapje manquote:
Dat is juist niet raar. Voor sommige mensen houd je altijd een zwak.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Was gewoon heel raar, had echt al maanden, meer dan een jaar misschie nniet meer aan haar gedacht, en ik was weer in Woerden enik zag haar fietsen `waarschijnlijk'' met haar vriend. En gelijk gevoel weer bij haarEn paar dagen later kreeg ik op m`n ipad *waarom geen idee* Verjaardag van **
Maar is toch raar dat je eerst niet meer aan iemand denkt en dan na zoiets dat je dan gelijk weer die feeling krijgt
Wel beter als er niemand zacht ei is, ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgzaam ben ik sowieso niet. Hep ook niet gelukkig. Wel wat meer relaxed, maar geen doetje in ieder geval.
Emancipatie de meeste vrouwen kunnen dat zelf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie nu al dat ze gaan zeiken dat ik technische klusjes moet doen in huis
met mijn twee linkerhanden
wil ik lekker op de bank voetbal kijken en gaat je vrouw zeuren wat je allemaal moet doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Emancipatie de meeste vrouwen kunnen dat zelf.
Samen dat soort dingen doen is pas irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |