Klein beginnen. Rattenslangetje of zo. Dat is meer een armbandje dan een ketting.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik heb vaak genoeg de kans gehad om zo`n beest om m`n nek te hangen. In New York nog. Liepe nze met van die reuzenslangen. Nekharen gaan overeind staan dan
Dat is wel eenzaam voor het beestje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan moet die binnen. Misschien op zolder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Kijk deze cutie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de woonkamer of zo. Niet afgezonderd waar hij bijna niemand ziet. Zeker als je maar één konijn neemt. Ze hebben wel behoefte aan contact en gezelschap.quote:
Kijk deze cutie danHaha als ik mijn hand zo doe bij mijn kat dan hangt ze erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Nou kat kan kopjes geven en herkent je.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Glibberig valt wel mee, vind ik. En wat betreft die band is maar net wat je verwacht van een huisdier. Je moet geen slang aanschaffen omdat je er mee wil apporteren, nee.
Kijk deze cutie danWat een leuk HanspoesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik eet wel slangen bij de Jaminquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Klein beginnen. Rattenslangetje of zo. Dat is meer een armbandje dan een ketting.
Kijk deze cutie danrare hand heb jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I search for something I'm missing and disappear when I'm bored
Lief hequote:
Hahaha! deze vond mijn hand maar al te leuk, hij ging er zelfs mee slapenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha als ik mijn hand zo doe bij mijn kat dan hangt ze erin
Je moet ze wel eten geven hè.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou kat kan kopjes geven en herkent je.
Slang wil je gewoon opeten als hij zou kunnen
Werken daar leuke jongens ja?quote:
Geen idee. Ben nog niet in de Jamin van Arnhem geweestquote:
Konijnen zijn geen knaagdieren. Maar verder wel waar wat je zegt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Zijn maar weinig knaagdieren die alleen gelukkig zijn. Hamsters zijn bijvoorbeeld een uitzondering (op de roborovski hamster na, die leven wel in groepjes)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |