Hahahahha, beste advies everrr !quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:09 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
heel simpel op te lossen, zoek een derde waarbij het gevoel van kiezen nog niet eens in je op komt maar waardoor je ineens niet meer kunt eten en moeite hebt om adem te halen
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verliefdheid is echt heel erg kut altijd. Niet kunnen eten, rare gevoelens als je die persoon ziet. Slaat gewoon nergens op.
Oh dit herken ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou ze vaak voor mezelf omdat uitleggen zoveel moeite lijkt.
Dit heb ik al heel lang niet gehadquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verliefdheid is echt heel erg kut altijd. Niet kunnen eten, rare gevoelens als je die persoon ziet. Slaat gewoon nergens op.
Nee als ik het zo analyseer denk ik maar echte verliefdheid 1 á 2x in mijn leven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je het zo vaak gehad dan?
Ik echt maar enkele keren
Jep, helemaal waar. Ik hou het maar bij vrienden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Als je niet kunt kiezen zijn ze het allebei niet waard in elk geval.
Ik heb altijd wel kunnen eten overigensquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Sowieso laatste keer was ergens op de middelbare
Every time.quote:
Ja en dan ga je nog in je hoofd fantaseren over hoe het is om met diegene samen te zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:12 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik weet er alles van maar ik geniet er maar van
Dat is te zien ookquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb altijd wel kunnen eten overigensOok bij verliefdheid
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Every time.Alleen het niet kunnen eten valt wel mee, zoals je kunt zien.
quote:
Ik krijg juist meer trek dan.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]dit dus ja.
Zeggen mensen: ja dan ben je niet verliefd![]()
Echt wel. Heb gewoon honger
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:14 schreef Wingding het volgende:
ik adem iemand helemaal in als ik verliefd ben, helemaal een willen worden met iemand
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]zo'n gevoel heb ik al een laaaange tijd niet meer gehad
Ik mis het wel tbh, het is momenteel best hectisch in m'n leven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:17 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik ook pas een paar keer maar het komt altijd weer onverwachts terug en ik ben er dol op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |