Omdat ze anders geen seks krijgen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:03 schreef Wingding het volgende:
![]()
ik ben stiekem extreem dominant maar ik kom er altijd mee weg op een gekke manier
als ik mijn zin niet krijg gaat de trukendoos open, nog geen man ontmoet die sterk genoeg was om dat te weerstaan
Je gaat toch niet janken als je je zin niet krijgt hè?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:03 schreef Wingding het volgende:
![]()
ik ben stiekem extreem dominant maar ik kom er altijd mee weg op een gekke manier
als ik mijn zin niet krijg gaat de trukendoos open, nog geen man ontmoet die sterk genoeg was om dat te weerstaan
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zit trouwens wel in een enorme dilemma als het op toekomstig boyfriend material aankomt
Maar het was niks anders dan seksquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is juist niet raar. Voor sommige mensen houd je altijd een zwak.
Je mag er best zijn inderdaad. Jouw gevoelens en meningen zijn ook belangrijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel beter als er niemand zacht ei is, ja.
Ik zou dat eens moeten afleren.
ze bedoeld sexuele chantage.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet janken als je je zin niet krijgt hè?
Klinkt niet als iets waar ik trots op zou zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:03 schreef Wingding het volgende:
![]()
Seks is wel een vorm van intimiteit. Het maakt als het goed is ook bepaalde stofjes bij je los waarbij je je toch enigszins gaat hechten aan iemand.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar het was niks anders dan seksDat zei zij later ook. Er is eigenlijk nooit iets geweest behalve dat. Maar goed het voelde misschien wel een van meest vertrouwd van iedereen waarmee ik seks heb gehad. Gek is dat wel. Mja.
Misschien komt het ook gewoon omdat ik de intimiteit mis en niet zozeer haar als persoon
Haha, long story extremely short: ik praat momenteel met 2 jongens, ene is Zweeds ander is halfbloedje, hele gezellige jongens en ik vang af en toe wel hints op dat ze uit friendzone willen. Hele lieve jongens en zo ook, maar ten eerste, ik ben niet toe aan een relatie en ten tweede ik zou echt niet weten welke van de twee ik zou moeten kiezenquote:
Degene met de grootste piemel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, long story extremely short: ik praat momenteel met 2 jongens, ene is Zweeds ander is halfbloedje, hele gezellige jongens en ik vang af en toe wel hints op dat ze uit friendzone willen. Hele lieve jongens en zo ook, maar ten eerste, ik ben niet toe aan een relatie en ten tweede ik zou echt niet weten welke van de twee ik zou moeten kiezen. Momenteel zijn we gewoon goede vrienden en dat laat ik momenteel dan ook zo, het liefst.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Enorm goede manier om de beste te kiezen. No
Helemaal niks mee doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, long story extremely short: ik praat momenteel met 2 jongens, ene is Zweeds ander is halfbloedje, hele gezellige jongens en ik vang af en toe wel hints op dat ze uit friendzone willen. Hele lieve jongens en zo ook, maar ten eerste, ik ben niet toe aan een relatie en ten tweede ik zou echt niet weten welke van de twee ik zou moeten kiezen. Momenteel zijn we gewoon goede vrienden en dat laat ik momenteel dan ook zo, het liefst.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik hou ze vaak voor mezelf omdat uitleggen zoveel moeite lijkt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Je mag er best zijn inderdaad. Jouw gevoelens en meningen zijn ook belangrijk.
Zoveel waarheidquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Als je niet kunt kiezen zijn ze het allebei niet waard in elk geval.
Alleen moet het niet zo erg worden dat je dingen tegen je zin in gaat doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hou ze vaak voor mezelf omdat uitleggen zoveel moeite lijkt.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Hebben de boys in kwestie wel de indruk dat ze een kans bij je maken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Verliefdheid is echt heel erg kut altijd. Niet kunnen eten, rare gevoelens als je die persoon ziet. Slaat gewoon nergens op.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:09 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
heel simpel op te lossen, zoek een derde waarbij het gevoel van kiezen nog niet eens in je op komt maar waardoor je ineens niet meer kunt eten en moeite hebt om adem te halen
precies ditquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Heb je het zo vaak gehad dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verliefdheid is echt heel erg kut altijd. Niet kunnen eten, rare gevoelens als je die persoon ziet. Slaat gewoon nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |