die tessel wil wel zo te zienquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu je mijn foto's hebt gezien: Gek hè, dat ik nog geen vriendin heb
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij lukt het aardig. Met 1 goed zelfs. en met de ander heb ik heel af en toe leuk whatsappcontact
Klopt ligt wel eraan hoe je uit elkaar bent gegaanquote:
Als ik af en toe gesprek met hem heb weet ik nog steeds altijd precies van tevoren wat hij gaat zeggen, ongemakkelijk eng is dat. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vrienden blijven met mijn ex lijkt me echt heel erg kut en ongemakkelijk
Niet zo onzeker doen, er heeft iemand vast wel een oogje op je.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu je mijn foto's hebt gezien: Gek hè, dat ik nog geen vriendin heb
Ja klopt, ik verwacht ook niet veel. Merk nu ook al dat ik er niet heel veel zin in heb, maar ben wel benieuwd hoe het dan tussen ons zou zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is straks even afwachten of jullie nog gewoon vrienden kunnen blijven. Dat weet je nu nog niet.
Als de verliefdheid over is, merk je dat je toch niet zoveel met die persoon hebt en dat samen dingen doen eigenlijk helemaal niet meer zo leuk is.
Nog nooit met knallende ruzie uit elkaar gegaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Klopt ligt wel eraan hoe je uit elkaar bent gegaan
ik ga haar pm sturenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Die trollt altijd en valt meer op muzikanten![]()
Zou haar wel keihard doen tho
En je dan afvragen waarom je er ooit een relatie mee hebt gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mee eens, als het een imbeciel is, daar kun je gewoon geen vrienden mee blijven
Saai die voorspelbaarheid.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik af en toe gesprek met hem heb weet ik nog steeds altijd precies van tevoren wat hij gaat zeggen, ongemakkelijk eng is dat. :$
Mijn uiterlijk schat ik zelf in als een 6je. Dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo onzeker doen, er heeft iemand vast wel een oogje op je.
Weet je ook hoe hij er nu over denkt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, ik verwacht ook niet veel. Merk nu ook al dat ik er niet heel veel zin in heb, maar ben wel benieuwd hoe het dan tussen ons zou zijn.
Heeeulemaal mee eens, was ik zo dronken of wat ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:41 schreef Fera het volgende:
[..]
En je dan afvragen waarom je er ooit een relatie mee hebt gehad.
Ook dat inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Klopt ligt wel eraan hoe je uit elkaar bent gegaan
Als ze jouw foto ziet glibbert ze zo naar Den Haag denk ikquote:
Met mijn enige "flow" (hoi Fylax) ging ik zogenaamd ook als vrienden uit elkaar. Maar vond haar toen gewoon heel irritant en uiteindelijk helemaal geen contact meer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog nooit met knallende ruzie uit elkaar gegaan
jaaquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je ook hoe hij er nu over denkt?
Aan die buien kun je vast wel iets tegen doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Saai die voorspelbaarheid.
Al ben ik dat sowieso ook vaak. Maar dat weten jullie wel.
[..]
Mijn uiterlijk schat ik zelf in als een 6je. Dus dat valt wel mee.
Ze moeten vooral om kunnen gaan met mijn "buien"
Maar schijnbaar passen bepaalde mensen bij bepaalde periodes in je leven. Die relatie zegt dan eigenlijk ook veel over jezelf.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heeeulemaal mee eens, was ik zo dronken of wat ?
Ja al lijkt het dat je meestal kort na het verbreken van de relatie even afstand neemt. En daarna weer contact oppakt als je je leven weer hebt ingesteld zonder een relatie met die persoonquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad.En of je daarvoor al vrienden was. Want dat duidt op een band die ook prima buiten de relatie kan voortbestaan. Tenzij er teveel schade aangericht is.
Een ex van mij wilde wel vrienden blijven tot dat hij een nieuwe vriendin kreeg. Niet omdat zij jaloers was of zo, maar blijkbaar vertrouwde hij zichzelf niet ermee of zo.
Die buien maken wie ik ben, anders ben ik een afgevlakt persoon. Wat is daar nu aan hè sjefkequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Aan die buien kun je vast wel iets tegen doen
Ja, inderdaad. Maar wij gingen ook op zo'n manier uit elkaar dat niet één iemand met een gebroken hart achterbleef. We waren er eigenlijk allebei wel klaar mee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja al lijkt het dat je meestal kort na het verbreken van de relatie even afstand neemt. En daarna weer contact oppakt als je je leven weer hebt ingesteld zonder een relatie met die persoon
Hij was te vrij, in tegenstelling tot ikzelf, misschien was ik wel opzoek naar vrijheid ofzo dont know atm. Was eigenlijk ook meer voor zijn looks gevallen, meest droogste persoon op aarde is m'n exquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar schijnbaar passen bepaalde mensen bij bepaalde periodes in je leven. Die relatie zegt dan eigenlijk ook veel over jezelf.
Hoeveel?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik relatie zou hebben met iemand waarmee ik niets heb behalve verliefdheid. Lijkt me zo leeg. :$
Maar ik heb ook niet veel exen ofzo natuurlijk, dus weet er niet zoveel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |