Ja volgens mij wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat ik een grijze trui aan heb?
Je weet zijn initialen al.quote:
heb jij stiekeme plannen fokkiequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de bedoeling :$
Ja maar het is je ex.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:33 schreef supersof het volgende:
[..]
heb al zo vaak gehuild in de bios
Ook bij age of Adaline toen die hond dood ging lol
Het is niet niet voor niets uitgegaan. Dus een dramaverhaal "continues"quote:
Je weet het maar nooit ..quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet de bedoeling :$
Nee. Wel het beste voor met Sofquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:33 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
heb jij stiekeme plannen fokkie
Nou dat is wel je meest normale foto.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvan zei mijn zus dat ik echt 8 leek
Jaaaa ik zie wel. Doe het gewoon op mijn eigen manier. Vind het zo raar als ik hem nooit meer zie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is je ex.
ach naja,Je maakt het voor jezelf niet makkelijker. Maar als je het al langer aan hem beloofd hebt moet je het ook wel doen inderdaad
Is ook je goed rechtquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaa ik zie wel. Doe het gewoon op mijn eigen manier. Vind het zo raar als ik hem nooit meer zie.
Heb er echt 3 op staan maarquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou dat is wel je meest normale foto.
Mja, als jij denkt dat het verstandig is. Ik moest er zelf eventjes totaal niet aan denken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt. Zie hem maandag ook weer
Niet mee eens. Als het te awkward voelt hoef je dat echt niet te doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar het is je ex.
ach naja,Je maakt het voor jezelf niet makkelijker. Maar als je het al langer aan hem beloofd hebt moet je het ook wel doen inderdaad
ik ga daarna 2,5 week op vakantie, no stress. En daarna begint studie alweer en zie ik al mn vriendinnen weer op school. Echt zin in. En ga weer volleyballen en vrienden maken daar, jeeejquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook je goed rechtmaar weet wel dat het dan langer kan duren voor je over hem heen bent
Het is straks even afwachten of jullie nog gewoon vrienden kunnen blijven. Dat weet je nu nog niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaaaa ik zie wel. Doe het gewoon op mijn eigen manier. Vind het zo raar als ik hem nooit meer zie.
Ik heb die van mij al een halfjaar niet meer gezien.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, als jij denkt dat het verstandig is. Ik moest er zelf eventjes totaal niet aan denken.
Nu kan ik wel weer een beetje fatsoenlijk met ex omgaan, maar kostte wel even wat tijd.
Daar weet ik wel een leuk voorbeeld van.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is straks even afwachten of jullie nog gewoon vrienden kunnen blijven. Dat weet je nu nog niet.
Als de verliefdheid over is, merk je dat je toch niet zoveel met die persoon hebt en dat samen dingen doen eigenlijk helemaal niet meer zo leuk is.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga daarna 2,5 week op vakantie, no stress. En daarna begint studie alweer en zie ik al mn vriendinnen weer op school. Echt zin in. En ga weer volleyballen en vrienden maken daar, jeeej
via toto vind je iedereen welquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is dan ook een hele opgave
Heb echt al vies veel FOK!kers als vriend nu
Mij lukt het aardig. Met 1 goed zelfs. en met de ander heb ik heel af en toe leuk whatsappcontactquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vrienden blijven met mijn ex lijkt me echt heel erg kut en ongemakkelijk
Ligt echt aan de persoon.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vrienden blijven met mijn ex lijkt me echt heel erg kut en ongemakkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |