Ja.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:27 schreef supersof het volgende:
Ik app nog elke dag met mijn ex. Is dat raar
Waarom doe je jezelf dat aan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt. Zie hem maandag ook weer
Hahahah godver.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen doen alsof ze van seks genieten, omdat ze kinderen willen.
Want hoe kun je nu plezier hebben van iemand die je interne stokslagen geeft.
Je hebt een beetje een rapeface op je profielfoto. :$quote:
Die is wel wat knapper dan JRquote:
ik heb hem nooit gezien :Squote:Op donderdag 30 juli 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
JR jij hebt echt kutffotos op je FB staan
Geen idee, iemand postte hier ooit een pic en toen schrok ik best welquote:
Nee hoor. Ik denk ook veel aan Ajax.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Alleen jij denkt 24/7 aan seks.
Klinkt wel als iemand die weet hoe interne stokslagen voelen. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen doen alsof ze van seks genieten, omdat ze kinderen willen.
Want hoe kun je nu plezier hebben van iemand die je interne stokslagen geeft.
had het beloofd. We gaan naar paper towns, echt zin inquote:
Echt toffe film ja. Maar als je die film met je ex gaat kijken loop je huilend de zaal uitquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
had het beloofd. We gaan naar paper towns, echt zin in
Ik heb de afgelopen 5 jaar 3 foto's van mezelf gemaaktquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:29 schreef Fok-it het volgende:
JR jij hebt echt kutffotos op je FB staan
Dat iedereen onthoudt dat ik een creep benquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een rapeface op je profielfoto. :$
Mij niet knap vindenquote:
Of zoenend.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt toffe film ja. Maar als je die film met je ex gaat kijken loop je huilend de zaal uit
Die van Voldemortquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Die 2de foto is nog het normaalst JR,
Ja, maar dat is niet de bedoeling :$quote:
heb al zo vaak gehuild in de biosquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt toffe film ja. Maar als je die film met je ex gaat kijken loop je huilend de zaal uit
dat ik een grijze trui aan heb?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:32 schreef Amarantha het volgende:
Die 2de foto is nog het normaalst JR,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |