SOWWWquote:
Die pinguïn docuquote:
En die ene die in de sneeuwstorm achter moest blijvenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die pinguïn docu![]()
Wat een rare beesten zijn dat toch ook. Flikkeren ze zo van 30 meter omlaag omdat ze niet kunnen klimmen
Zijn leuk hoor. Heel erg actief en goed tam te maken. Ik heb er zelf twee gehad. Alleen werd het nogal lastig ze los te laten lopen met twee honden in huis. Dus toen heb ik ze verkocht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Chinchilla'sDat had zo'n klasgenoot vroeger in zijn kamer. Dacht echt, wat moet je ermee
Hond en kat wil ik gewoon hebben. En dat die beesten dan samen ook een band hebben en met elkaar gaan slapen enzo. Puppy's en kittens tegelijk genot
Wie? Van Pepperstreet?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat Fok-it best leek op die verslaggever vandaag bij SBS
Wie ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat Fok-it best leek op die verslaggever vandaag bij SBS
Wowowow. En dat terwijl hij ligt te slapen. Gemeen hoor. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet samen met Hep.
Oh.quote:
Natuur is hard.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En die ene die in de sneeuwstorm achter moest blijvenZo zielig
Ik mis bij knaagdieren dat je er echt contact mee kan maken zoals bij een kat of hondquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn leuk hoor. Heel erg actief en goed tam te maken. Ik heb er zelf twee gehad. Alleen werd het nogal lastig ze los te laten lopen met twee honden in huis. Dus toen heb ik ze verkocht.
Wat doe je voor werk/opleiding?quote:
Hij zou eventueel naast de bank kunnen staan, of op de haardplek. Maar is verre van ideaal.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou je op zich wel kunnen maken. Als ik ruimte heb voor Bogie, dan heb je vast wel ruimte voor een konijntje.En anders maar niet. Zolder vind ik echt sneu voor dat beestje. Hoe vaak kom je nou op zolder?
Je kunt ze nog best veel leren hoor. En ze kunnen heel knuffelig zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuur is hard.
[..]
Ik mis bij knaagdieren dat je er echt contact mee kan maken zoals bij een kat of hond
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek (Medisch Diagnostiek), werk af en toe in lab, maar grotendeels ergens anders wat niet labgerelateerd isquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk/opleiding?
[..]
Hij zou eventueel naast de bank kunnen staan, of op de haardplek. Maar is verre van ideaal.
Ik leef sinds m`n geboorte al in de friendzonequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We kunnen vrienden blijven
Inb4 OOEEEEH FRIENDZONE
Ik zie het wel een beetje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Wytze van der Groot
Al beoordeel ik het op een bepaalde foto van je op fb
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Wytze van der Groot
Toen al was je een hosselaar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik leef sinds m`n geboorte al in de friendzone
Begon al in de couveuze
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Wytze van der Groot
Ratten zijn ook awesome.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:24 schreef Amarantha het volgende:
Oh heb nog een collage met ze alle 4 erop. Ik had eerst alleen de bovenste twee maar toen ging Whisky dood dus heb ik de onderste 2 broertjes erbij genomen.
[ afbeelding ]
Whisky kon ik gewoon 10 kilometer van huis meenemen op mijn schouder enz
Vind ze te kriebelig gewoonquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Je kunt ze nog best veel leren hoor. En ze kunnen heel knuffelig zijn.Maar het moet wel bij je passen uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |