Ik had zo'n hamster maar dan in het grijs. Ging dood aan een tumor mwehquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Een klein groepje hiervan is ook wel cute
Ik wel. Maar ik had geen idee wat ik daar moest kopen. Ben niet zo van het snoep.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Ben nog niet in de Jamin van Arnhem geweest
Konijnenquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zeker paar konijnen of ratten erin gooien.
Ok doei
Ja kloptquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Konijnen zijn geen knaagdieren. Maar verder wel waar wat je zegt.
Diepvriesmuizen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zeker paar konijnen of ratten erin gooien.
Ok doei
Als je een dikke python hebt.quote:
Chinchilla's.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niet dat ik veel aan knaagdieren vind.
Gewoon een hond of kat.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is wel eenzaam voor het beestje.
Misschien moeten we gewoon elkaar knuffelen tot je genoeg plek hebt voor een varkentje.
Heb daar niet echt ruimtequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
In de woonkamer of zo. Niet afgezonderd waar hij bijna niemand ziet. Zeker als je maar één konijn neemt. Ze hebben wel behoefte aan contact en gezelschap.
Heb je het nou over vrouwen of over slangen?quote:
Dat was een Russische dwerghamster denk ik. Dit zijn die niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik had zo'n hamster maar dan in het grijs. Ging dood aan een tumor mweh
heb je tochquote:Op donderdag 30 juli 2015 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker een vrolijk knorrend varkentje in huis hebben
Chinchilla'squote:Op donderdag 30 juli 2015 00:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Chinchilla's.
Maar verder is een hond het beste huisdier.
Zou je op zich wel kunnen maken. Als ik ruimte heb voor Bogie, dan heb je vast wel ruimte voor een konijntje.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker een vrolijk knorrend varkentje in huis hebben
[..]
Heb daar niet echt ruimte
Oh oeps ja russische, zo'n enorm kleinequote:Op donderdag 30 juli 2015 00:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat was een Russische dwerghamster denk ik. Dit zijn die niet.
Ik zou nooit zo respectloos over vrouwen praten Fok-it.quote:Op donderdag 30 juli 2015 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je het nou over vrouwen of over slangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |