keuze genoeg hierquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja hier ook zo! Vind wel grappig tbh
Nu ben ik benieuwd naar deze seņoritaquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een mooie dame. Mucho bellissimo
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een mooie dame. Mucho bellissimo
Van veel weet ik niet hoe ze eruit zien.quote:
nee want daar krijg ik toestemming voor niet stiekem he dat is flauwquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Fera het volgende:
[..]
En dat is niet zielig voor papi en mami?
Maar het is wel goed voor je zelfvertrouwen toch.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Right. En als ze hun zin niet krijgen gaan ze je bashen in een topic. Hoe sneu
En dat zeg ik niet vaak tegen vrouwen ouder dan ikzelfquote:
dat is zeker waar, heeft toch iets raars dat onbekendequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van veel weet ik niet hoe ze eruit zien.vind wel ietsjes fijner als ik weet tegen wat voor een persoon ik praat (oud, jong etc)
Dat gebash? Nee, want ze doen het zo goed alsof ik dan iets verkeerd heb gedaan terwijl tegenpartij gewoon kinderachtig doetquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar het is wel goed voor je zelfvertrouwen toch.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Holymoly wing is een enorm knappe vrouw
ja kloptquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat gebash? Nee, want ze doen het zo goed alsof ik dan iets verkeerd heb gedaan terwijl tegenpartij gewoon kinderachtig doet
Nee niet dat gebash al die aandacht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat gebash? Nee, want ze doen het zo goed alsof ik dan iets verkeerd heb gedaan terwijl tegenpartij gewoon kinderachtig doet
Jij bent 11 jaar jonger. Ga maar buitenspelenquote:
Ja klopt! Ik oordeel niet op uiterlijk of zo iets, als men anoniem wil blijven doen ze dat lekker, maar ik wil het liefst wel een gezichtje zien zeg maarquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:55 schreef Wingding het volgende:
[..]
dat is zeker waar, heeft toch iets raars dat onbekende
Dat zegt niks fok itquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent 11 jaar jonger. Ga maar buitenspelen
.. Mwahquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee niet dat gebash al die aandacht.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel want ik had je echt enormmm anders verwacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |