Eurootje of 10 per uur is het, 15-20 als ik aan huis kom voor bijlessen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vangt dat een beetje ?
Ik heb ooit bijles Wiskunde gehad van een hoogleraar mocht helaas niet baten.
Dan bel je morgen even een expert oid.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
heb ik al maar heb zon laptop boven
Nodigde hij je nog uit om Yatszee te spelen?quote:
Kost money Gquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan bel je morgen even een expert oid.
Ay carambaquote:
Wieeequote:Op donderdag 30 juli 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even aanspreken als ik hem zie. Geen zorgen
Oh lord vandaag nog dm van blauwe gehad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die met blauwe en rode usernames staan bekend als gevaarlijke users.
Als je daar ooit een dm van ontvangt moet je gelijk je ouders waarschuwen.
Jij bent alleen gevaarlijk voor matrassen.quote:
Pak de huistelefoon.quote:
Yats natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ay caramba
[..]
Wieee
[..]
Oh lord vandaag nog dm van blauwe gehad.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nodigde hij je nog uit om Yatszee te spelen?
Dan moet je oppassen
Hahah 06nummers whaat. Ik krijg altijd foto's ..quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:49 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik kreeg ineens wel een hoop 06 nummers in mijn berichtjes
Dickpics?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah 06nummers whaat. Ik krijg altijd foto's ..
Mag vast wel. En anders vraag je het even voor de zekerheid. Het is niet moeilijk.quote:
O anders flikker ik die laptop wel mooi weg ben toch bijna jarig vraag ik wel een macbookquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Mag vast wel. En anders vraag je het even voor de zekerheid. Het is niet moeilijk.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:49 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
ik kreeg ineens wel een hoop 06 nummers in mijn berichtjes
quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Het is hier soms net Badoo voor elke vrouw zijn er wel 100 wanhopige kerels hier.quote:
En dat is niet zielig voor papi en mami?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:51 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O anders flikker ik die laptop wel mooi weg ben toch bijna jarig vraag ik wel een macbook
Ja hier ook zo! Vind wel grappig tbhquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:51 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
en foto's kreeg ik ook een hoop, ook veel gevraag om foto's
Ja klopt wel. Beetje een worstenfestijn op FOK!quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is hier soms net Badoo voor elke vrouw zijn er wel 100 wanhopige kerels hier.
Maar jij bent wel een mooie dame. Mucho bellissimoquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:51 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
en foto's kreeg ik ook een hoop, ook veel gevraag om foto's
Ben je aan het checken of hij rijk is?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Fera het volgende:
[..]
En dat is niet zielig voor papi en mami?
Right. En als ze hun zin niet krijgen gaan ze je bashen in een topic. Hoe sneuquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het is hier soms net Badoo voor elke vrouw zijn er wel 100 wanhopige kerels hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |