En Piemels.quote:
Nee. Dat is survival.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vrouwen gebruiken mannen om voor zichzelf de beste leefomstandigheden te krijgen
Egoïstisch zeg
Piemels met veel geld.quote:
Dan heb je niet veel konijnen gezien in je leven.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Gatverdamme jongens.
Mijn beeld van konijntjes is dat ze pluizig en lief zijn, niet dat ze neukmachines zijn.
Mijn konijn ging vroegeraltijd tegen iedereens been aan rijen en toen viel hij na een paar seconde doodmoe versuft naar achterquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Gatverdamme jongens.
Mijn beeld van konijntjes is dat ze pluizig en lief zijn, niet dat ze neukmachines zijn.
Weet ik veel. Ik heb er maar drie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is er survival aan 40-45 paar schoenen willen?
Wait a secquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Gatverdamme jongens.
Jawel, maar heb ze maar enkele keren zien parenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan heb je niet veel konijnen gezien in je leven.
quote:
Konijnen zijn gulzige territoriale beesten die bijten.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
Gatverdamme jongens.
Nah. Je moet soms je schoenen 24 uur laten luchten, anders gaan ze echt stinken. Ook beter voor je voeten om af te wisselen.quote:
ik een eend. Stonden er drie omheen en die andere eropquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb een keer een kat verkracht zien worden
Was echt gaar om te zien. Heel hard schreeuwen en krijsen. En die kater bleef weerhaken natuurlijk
Gewoon al 5 jaar lang 1 paar schoenen hebbenquote:
Mijn schoenen luchten genoeg.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah. Je moet soms je schoenen 24 uur laten luchten, anders gaan ze echt stinken. Ook beter voor je voeten om af te wisselen.
Groepsverkrachtingquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik een eend. Stonden er drie omheen en die andere erop
Ze luchten nooit een etmaal als je maar één paar hebt. Of je blijft zelf ook altijd binnen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon al 5 jaar lang 1 paar schoenen hebben
[..]
Mijn schoenen luchten genoeg.
Heb ze namelijk nooit binnen aan.
Nu krijg ik hele enge gedachtes als ik weer een lekker stukje eendenborstfilet in mijn mik gooiquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:28 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik een eend. Stonden er drie omheen en die andere erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |