Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n werkvloer, op de mijne mag ik alleen maar fluisteren tegen 14-jarigen.
Wat heb je daar allemaal geleerd over mensen en het leven dan? :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien is er wel een plekje vrij nu ik weg ben.
quote:
Ik zou een nieuwe spiegel aanschaffen. De huidige geeft een nogal verstoord zelfbeeld.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die mensen zijn bekrompen waar ik juist een heel open wereldbeeld heb en voor vrij veel open sta
Als ik iets niet ben is het bekrompen
Dat klanten koning zijn, maar niet god.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heb je daar allemaal geleerd over mensen en het leven dan? :$
Als je me kunt betalenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:39 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik ben 16 wil je mij ook huiswerkbegeleiding geven
Ik sta wel open voor andere culturen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je staat niet open voor andere culturen, voor andere geloofsovertuigingen.
Is al heel wat bekrompenheid bij elkaar
Dat ik zelfkennis heb is één van mijn grote kwaliteitenquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou een nieuwe spiegel aanschaffen. De huidige geeft een nogal verstoord zelfbeeld.
god bestaat nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klanten koning zijn, naar niet god.
Dus je geeft me gelijk.quote:
Echt als werk of als extra verdienste ?quote:
Relaties SC?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:41 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
je lijkt die ene man wel in de R&P chat waar ik een tijdje geleden zat.
Kan me niet voorstellen dat er een kloon van mij rondlooptquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:41 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Wie bedoel je? Was het de fax?quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:41 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
Je bent vast niet de enige die openstaat voor seks.quote:Op donderdag 30 juli 2015 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er een kloon van mij rondloopt
Ben nog studentquote:Op donderdag 30 juli 2015 01:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Echt als werk of als extra verdienste ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |