Ga je Southampton kijken dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nog 2 uur wakker blijven voor het voetballen. Maar geen zin meer in.
Dat was de bedoeling ja. Zo vaak spelen ze geen europees. Maar geen zin om voor op te blijven tot 2enquote:
Mijn grapquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
De tribunes afsporen of je yats ziet zitten
Was er graag bij geweest. Volgende ronde dan maar hopelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
De tribunes afsporen of je yats ziet zitten
Neuh, heb betere dingen te doen dan Vitas kijken.quote:
Snap ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling ja. Zo vaak spelen ze geen europees. Maar geen zin om voor op te blijven tot 2en
Wat gekochtquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh what up?
gaat wel goed
veel gespend vandaag dus de portemonnee doet pijn
Killerheels ?quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vorige week nog nieuwe hoge hakken gekocht
quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vorige week nog nieuwe hoge hakken gekocht
Dankje loka niet leuk zo ver van huisquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ruzie als je op vakantie bent is zo matig.
Succes ermee inso.
Zo'n blokhak is niet mijn smaak maar wel een leuke kleur, zalmroze achtigquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel crap foto. Panty was niet de bedoeling maar wou snel foto maken.
Ze lopen nog best lekker haha. Zou er best mee door de stad kunnen wandelen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo'n blokhak is niet mijn smaak maar wel een leuke kleur, zalmroze achtig
Thanks. Denk telkens dat het misschien miskoop was, want heb ze impulsief gekocht maar ik heb ze nu even wat langer aan dan toen ik ze net had en damnquote:
Jaa idd ik had ook zoiets eerder, lopen heel fijn net sleehakken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze lopen nog best lekker haha. Zou er best mee door de stad kunnen wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |