quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Excuus, zal niet meer over lichaamsdelen reppen
Nee, niemands kloon. Wie is cali?quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
maar als mannen over tetten praten is het wel goed
[..]
Nee, niemands kloon. Wie is cali?
Nou ja, tetten zijn gewoon treurig bijverschijnsel van het behoren tot het vrouwelijk geslacht, net als menstruatie.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
maar als mannen over tetten praten is het wel goed
Menstruatiequote:Op donderdag 30 juli 2015 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, tetten zijn gewoon treurig bijverschijnsel van het behoren tot het vrouwelijk geslacht, net als menstruatie.
Ga beide maar weg anders. Ik heb het na 3 posts al gezienquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan leg je het ook maar even uit, niet direct weggaan omdat het gebash je niet is gelukt
Ik bash toch nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan leg je het ook maar even uit, niet direct weggaan omdat het gebash je niet is gelukt
Ga jij maar weg. Bijleggen met je vriendinquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ga beide maar weg anders. Ik heb het na 3 posts al gezien
Nee, het is wel prettig dat de man wat stabieler is.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Menstruatiehadden mannen die maar
Nee. Ik ga slapen zoquote:Op donderdag 30 juli 2015 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga jij maar weg. Bijleggen met je vriendin
Ik ben je vriend niet.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je problemen met je vriendin hebt hoef je het niet op mij af te reageren vriend.
Balen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 18:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over iets kleins en nu al hele avond zelfde liedje
Je wilt niet vermoord worden in je slaap natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Het is wel belangrijk om zonder ruzie te gaan slapen is mij altijd verteld.
Ik moet eigenlijk nog 2 uur wakker blijven voor het voetballen. Maar geen zin meer in.quote:Op donderdag 30 juli 2015 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen.
Het is wel belangrijk om zonder ruzie te gaan slapen is mij altijd verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |