quote:
Klopt. Al lijkt het me wel wat om naar noorwegen ofzo te verhuizen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, ik vind het goed genoeg hier. Waar woon jij dan, hectische Randstad?
Heb jij nog steeds al die kleine loslopende aapjes daar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou weinig bijzonders, gewoon prima
Ik was vandaag trouwens in de apenheul en daar hebben ze een luiaard
[ afbeelding ]
Wat een bazendieren
Waarom Noorwegen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt. Al lijkt het me wel wat om naar noorwegen ofzo te verhuizen.
Ik woon ook op een rustige plek maar is maar 5 min met de trein naar de stad dus vind het wel fijn.quote:
Oke punt,quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lingerie is toch ook onderhevig aan de mode.
Is Paxcon Noors?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Noren zijn het grootste deel van de tijd supermodellen. Vrij weinig dus.
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds al die kleine loslopende aapjes daar?
Pfoe mijn tante woont in Istanboel midden in centrum, 's ochtends luid winkelend publiek en 's nachts kutmensen en dronken russen. Had water over ze heen gepleurd vanuit balkon, ze woont toch 5 hoogquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik woon ook op een rustige plek maar is maar 5 min met de trein naar de stad dus vind het wel fijn.
Baasquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfoe mijn tante woont in Istanboel midden in centrum, 's ochtends luid winkelend publiek en 's nachts kutmensen en dronken russen. Had water over ze heen gepleurd vanuit balkon, ze woont toch 5 hoog
Ik hou van rustig
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga naar Noorwegen tralalalala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |