kleding en kicksquote:
Tja dan is het niet nodigquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
draag nooit jas dus wrm zou ik jas kopen????
hoe heb je geen jas?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tja dan is het niet nodigIk draag wel graag een jas en ik heb er geen één meer.
Ben voetbal kijkendequote:Op donderdag 30 juli 2015 20:10 schreef Amarantha het volgende:
Stilte hier. Vannacht komt het weer tot leven zeker
Dan ga ik weer rond een uur of 6 slapenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:10 schreef Amarantha het volgende:
Stilte hier. Vannacht komt het weer tot leven zeker
Gewoon doorhalenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik weer rond een uur of 6 slapen
gwn pushenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet, ik hou teveel van slapen
Nachtje doorhalen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gwn pushen
geeft ook euforisch gevoel na tijdje
Ik voel me dan verdoofdquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen?
Toen ik dat een keer deed was ik de hele dag misselijk
lol ik ben dan alleen beetje moe en onthou dingen minder goedquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:13 schreef Kauai het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen?
Toen ik dat een keer deed was ik de hele dag misselijk
Welke wedstrijd kijk je dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1-0 voor hoor? Maar ik kijk momenteel een andere, kon niet livestreamen
Nee gewoon teveel vermoeidheid danquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gwn pushen
geeft ook euforisch gevoel na tijdje
rabotnicki - trabzonsporquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd kijk je dan?
[..]
Nee gewoon teveel vermoeidheid dan
Jonge dat is enige die via tv te bekijken isquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een oog voor de echte topwedstrijden
heb je geen fox sport?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge dat is enige die via tv te bekijken is
Ik heb voetbal niet eens op TVquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge dat is enige die via tv te bekijken is
volgend jaar weer ek tochquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:23 schreef Kauai het volgende:
Laatste keer dat ik voetbal heb gezien was de CL finale, wil eigenlijk ook weer iets kijken.
skeerquote:
watquote:
beter gewoon handbal kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja duurt nog lang
Misschien ga ik Premier League wel kijken
hoezo niet?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Nederlands Elftal gaat zich niet plaatsen voor het komende EK én WK
Nou in de huidige kwalificatie voor het EK staan ze 3e, en de eerste 2 plaatsen zich in de groep en 3e speelt play-offs. Maar Turkije zit er nog vlak achter en Nederland moet daar nog uit tegen.quote:
Baasquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Africa (TV Mini-Series 2013) - IMDb Ik kijk dit
Dat is echt een prachtige natuurserie inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Africa (TV Mini-Series 2013) - IMDb Ik kijk dit
oh wel jammer, maar wel lekker rustig en geen geld verspilling.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou in de huidige kwalificatie voor het EK staan ze 3e, en de eerste 2 plaatsen zich in de groep en 3e speelt play-offs. Maar Turkije zit er nog vlak achter en Nederland moet daar nog uit tegen.
Voor de WK kwalificatie moeten we tegen Frankrijk en Zweden o.a. (zijn best sterk) en plaatst alleen de #1 zich direct.
Dus een paar zomers geen Oranje feestjes
quote:
Ja ik heb ook een streampje aangezetquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kijken naar Vitesse die de D krijgt
Ook niet telkens dezelfde Oranje reclames van Roy Donders op TV.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wel jammer, maar wel lekker rustig en geen geld verspilling.
Wel lullige loting eerste klas hoor man man manquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kijken naar Vitesse die de D krijgt
Nooo ik vond die sfeer rond EK/WK zooo leukquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou in de huidige kwalificatie voor het EK staan ze 3e, en de eerste 2 plaatsen zich in de groep en 3e speelt play-offs. Maar Turkije zit er nog vlak achter en Nederland moet daar nog uit tegen.
Voor de WK kwalificatie moeten we tegen Frankrijk en Zweden o.a. (zijn best sterk) en plaatst alleen de #1 zich direct.
Dus een paar zomers geen Oranje feestjes
Pelle mooie goal welquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een streampje aangezet
quote:
Ach anders was Vitesse er ook al uitgegaan tegen een paupertegenstander hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel lullige loting eerste klas hoor man man man
Ja daar heb ik niet zo heel veel mee. Tuurlijk heb ik wel een voorkeur voor Nederland, maar als ze eruit liggen laat ik er geen traan om.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooo ik vond die sfeer rond EK/WK zooo leukiedereen was zeg maar één, samen voetbal kijken en al die oranje vlaggen etc
gezellig druk*quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neverte druk en ik had paar dagen gelogeerd in studentenhuis bij vriendin, ocd aanval.
Te druk? Ik denk dat je dan een paniekaanval krijgt als je in Bangkok of New York looptquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neverte druk en ik had paar dagen gelogeerd in studentenhuis bij vriendin, ocd aanval.
Wel fijn dat AZ iig wel play-offs bereikt waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach anders was Vitesse er ook al uitgegaan tegen een paupertegenstander hoor.
En je kan er beter tegen Southampton uitvliegen dan tegen Petrolul
Nou 's avonds daarzo bij Benz zit het vol met pooiers lijkt het wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gezellig druk*
wat was er mis in dat studentenhuis?
Dat mogen ze nooit meer weggeven natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel fijn dat AZ iig wel play-offs bereikt waarschijnlijk
In Istanboel en Belgrado gebeurde er niksquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te druk? Ik denk dat je dan een paniekaanval krijgt als je in Bangkok of New York loopt
Hoe was de bday?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een streampje aangezet
Wat vind je daar dan niet leuk aan? Als student is dat toch gezellig?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In Istanboel en Belgrado gebeurde er niksvoor vakantie is zoiets druks wel fijn, maar geef mij dode Groningen maar. Rustig en stabiel.
Uhm, kijk ik vind studentenleven wel fijn en logeer dan ook vaak bij vrienden omdat we dan samen uitgaan en gezelligheid blabla, maar daar blijft het dan ook bij. Ik wil de stad waar ik ben geboren en getogen niet verlaten, iedereen kent elkaar hier en het is gezellig genoeg. Als ik in Groningen zou wonen dan is de lol er wel van af aangezien het dan de "standaard" wordt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je daar dan niet leuk aan? Als student is dat toch gezellig?
Hmm.. Dam zitten wij wel anders in elkaarquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm, kijk ik vind studentenleven wel fijn en logeer dan ook vaak bij vrienden omdat we dan samen uitgaan en gezelligheid blabla, maar daar blijft het dan ook bij. Ik wil de stad waar ik ben geboren en getogen niet verlaten, iedereen kent elkaar hier en het is gezellig genoeg. Als ik in Groningen zou wonen dan is de lol er wel van af aangezien het dan de "standaard" wordt.
Ik vind het maar al te fijn dat we van elkaar verschillen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. Dam zitten wij wel anders in elkaarwat al duidelijk was verder
![]()
Zou je je hele leven daar willen blijven dan?
Hm. Okequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het maar al te fijn dat we van elkaar verschillen.
Of ik dit stadje ooit zal verlaten, weet ik niet zo zeker, maar ik denk niet dat ik ooit de provincie zal verlaten.
Saai hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het maar al te fijn dat we van elkaar verschillen.
Of ik dit stadje ooit zal verlaten, weet ik niet zo zeker, maar ik denk niet dat ik ooit de provincie zal verlaten.
quote:
Klopt. Al lijkt het me wel wat om naar noorwegen ofzo te verhuizen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nope, ik vind het goed genoeg hier. Waar woon jij dan, hectische Randstad?
Heb jij nog steeds al die kleine loslopende aapjes daar?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou weinig bijzonders, gewoon prima
Ik was vandaag trouwens in de apenheul en daar hebben ze een luiaard
[ afbeelding ]
Wat een bazendieren
Waarom Noorwegen?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt. Al lijkt het me wel wat om naar noorwegen ofzo te verhuizen.
Ik woon ook op een rustige plek maar is maar 5 min met de trein naar de stad dus vind het wel fijn.quote:
Oke punt,quote:Op donderdag 30 juli 2015 16:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lingerie is toch ook onderhevig aan de mode.
Is Paxcon Noors?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Noren zijn het grootste deel van de tijd supermodellen. Vrij weinig dus.
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Heb jij nog steeds al die kleine loslopende aapjes daar?
Pfoe mijn tante woont in Istanboel midden in centrum, 's ochtends luid winkelend publiek en 's nachts kutmensen en dronken russen. Had water over ze heen gepleurd vanuit balkon, ze woont toch 5 hoogquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:19 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik woon ook op een rustige plek maar is maar 5 min met de trein naar de stad dus vind het wel fijn.
Baasquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pfoe mijn tante woont in Istanboel midden in centrum, 's ochtends luid winkelend publiek en 's nachts kutmensen en dronken russen. Had water over ze heen gepleurd vanuit balkon, ze woont toch 5 hoog
Ik hou van rustig
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga naar Noorwegen tralalalala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |