rabotnicki - trabzonsporquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke wedstrijd kijk je dan?
[..]
Nee gewoon teveel vermoeidheid dan
Jonge dat is enige die via tv te bekijken isquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt wel een oog voor de echte topwedstrijden
heb je geen fox sport?quote:Op donderdag 30 juli 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge dat is enige die via tv te bekijken is
Ik heb voetbal niet eens op TVquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jonge dat is enige die via tv te bekijken is
volgend jaar weer ek tochquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:23 schreef Kauai het volgende:
Laatste keer dat ik voetbal heb gezien was de CL finale, wil eigenlijk ook weer iets kijken.
skeerquote:
watquote:
beter gewoon handbal kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 20:28 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja duurt nog lang
Misschien ga ik Premier League wel kijken
hoezo niet?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Nederlands Elftal gaat zich niet plaatsen voor het komende EK én WK
Nou in de huidige kwalificatie voor het EK staan ze 3e, en de eerste 2 plaatsen zich in de groep en 3e speelt play-offs. Maar Turkije zit er nog vlak achter en Nederland moet daar nog uit tegen.quote:
Baasquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Africa (TV Mini-Series 2013) - IMDb Ik kijk dit
Dat is echt een prachtige natuurserie inderdaadquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Africa (TV Mini-Series 2013) - IMDb Ik kijk dit
oh wel jammer, maar wel lekker rustig en geen geld verspilling.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou in de huidige kwalificatie voor het EK staan ze 3e, en de eerste 2 plaatsen zich in de groep en 3e speelt play-offs. Maar Turkije zit er nog vlak achter en Nederland moet daar nog uit tegen.
Voor de WK kwalificatie moeten we tegen Frankrijk en Zweden o.a. (zijn best sterk) en plaatst alleen de #1 zich direct.
Dus een paar zomers geen Oranje feestjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |