quote:
Ja ik heb ook een streampje aangezetquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kijken naar Vitesse die de D krijgt
Ook niet telkens dezelfde Oranje reclames van Roy Donders op TV.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wel jammer, maar wel lekker rustig en geen geld verspilling.
Wel lullige loting eerste klas hoor man man manquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We kijken naar Vitesse die de D krijgt
Nooo ik vond die sfeer rond EK/WK zooo leukquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou in de huidige kwalificatie voor het EK staan ze 3e, en de eerste 2 plaatsen zich in de groep en 3e speelt play-offs. Maar Turkije zit er nog vlak achter en Nederland moet daar nog uit tegen.
Voor de WK kwalificatie moeten we tegen Frankrijk en Zweden o.a. (zijn best sterk) en plaatst alleen de #1 zich direct.
Dus een paar zomers geen Oranje feestjes
Pelle mooie goal welquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een streampje aangezet
quote:
Ach anders was Vitesse er ook al uitgegaan tegen een paupertegenstander hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel lullige loting eerste klas hoor man man man
Ja daar heb ik niet zo heel veel mee. Tuurlijk heb ik wel een voorkeur voor Nederland, maar als ze eruit liggen laat ik er geen traan om.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nooo ik vond die sfeer rond EK/WK zooo leukiedereen was zeg maar één, samen voetbal kijken en al die oranje vlaggen etc
gezellig druk*quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neverte druk en ik had paar dagen gelogeerd in studentenhuis bij vriendin, ocd aanval.
Te druk? Ik denk dat je dan een paniekaanval krijgt als je in Bangkok of New York looptquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neverte druk en ik had paar dagen gelogeerd in studentenhuis bij vriendin, ocd aanval.
Wel fijn dat AZ iig wel play-offs bereikt waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach anders was Vitesse er ook al uitgegaan tegen een paupertegenstander hoor.
En je kan er beter tegen Southampton uitvliegen dan tegen Petrolul
Nou 's avonds daarzo bij Benz zit het vol met pooiers lijkt het wel.quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
gezellig druk*
wat was er mis in dat studentenhuis?
Dat mogen ze nooit meer weggeven natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel fijn dat AZ iig wel play-offs bereikt waarschijnlijk
In Istanboel en Belgrado gebeurde er niksquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Te druk? Ik denk dat je dan een paniekaanval krijgt als je in Bangkok of New York loopt
Hoe was de bday?quote:Op donderdag 30 juli 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een streampje aangezet
Wat vind je daar dan niet leuk aan? Als student is dat toch gezellig?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In Istanboel en Belgrado gebeurde er niksvoor vakantie is zoiets druks wel fijn, maar geef mij dode Groningen maar. Rustig en stabiel.
Uhm, kijk ik vind studentenleven wel fijn en logeer dan ook vaak bij vrienden omdat we dan samen uitgaan en gezelligheid blabla, maar daar blijft het dan ook bij. Ik wil de stad waar ik ben geboren en getogen niet verlaten, iedereen kent elkaar hier en het is gezellig genoeg. Als ik in Groningen zou wonen dan is de lol er wel van af aangezien het dan de "standaard" wordt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je daar dan niet leuk aan? Als student is dat toch gezellig?
Hmm.. Dam zitten wij wel anders in elkaarquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm, kijk ik vind studentenleven wel fijn en logeer dan ook vaak bij vrienden omdat we dan samen uitgaan en gezelligheid blabla, maar daar blijft het dan ook bij. Ik wil de stad waar ik ben geboren en getogen niet verlaten, iedereen kent elkaar hier en het is gezellig genoeg. Als ik in Groningen zou wonen dan is de lol er wel van af aangezien het dan de "standaard" wordt.
Ik vind het maar al te fijn dat we van elkaar verschillen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm.. Dam zitten wij wel anders in elkaarwat al duidelijk was verder
![]()
Zou je je hele leven daar willen blijven dan?
Hm. Okequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het maar al te fijn dat we van elkaar verschillen.
Of ik dit stadje ooit zal verlaten, weet ik niet zo zeker, maar ik denk niet dat ik ooit de provincie zal verlaten.
Saai hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik vind het maar al te fijn dat we van elkaar verschillen.
Of ik dit stadje ooit zal verlaten, weet ik niet zo zeker, maar ik denk niet dat ik ooit de provincie zal verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |