Ik ben vernoemd naar de opa van Thor, tel ik ook?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh shit over Scandinavische kerels gesproken, ben een Zweedse vriend sinds middag per ongeluk aan het negeren.
Echt niet grappig. Sloffen sigaretten waren op het vliegveld echt 60 euro geloof ik. Stond nog in de krant dat oslo de duurste plek ter wereld is om biertjes te drinken.quote:
Wel jammer dat ik net te ver woon om dat dan niet te hebben, lijkt me nog fijner inderdaad. Al is het in totaal iets van 10 minuten reizen voor me.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een stad wonen lijkt me echt geweldig. Even de deur uit en je kan alles halen, biosje pakken maar even fietsen.
M'n koffer staat al klaarquote:
Dan dondert hij maar opquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slimpie ook echt
Denk daf je Noorse god niet in een duf Gronings dorp wilt wonen later,
En ik heet Freya maar ben brunette, val ik onder de Noren?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben vernoemd naar de opa van Thor, tel ik ook?
Geen idee, ben je heet en rond de 20?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En ik heet Freya maar ben brunette, val ik onder de Noren?
Het is hartstikke fijn wonen in de provinciequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slimpie ook echt
Denk daf je Noorse god niet in een duf Gronings dorp wilt wonen later,
waarom bij je ouders?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef supersof het volgende:
Was net weer even in Arnhemzo fijn. Arnhem is my home.
Maar toch maar weer bij mijn ouders slapen vannacht
Ben lauw en 18.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen idee, ben je heet en rond de 20?
Als je 80 bentquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het is hartstikke fijn wonen in de provincie
Rust en ruimtequote:Op donderdag 30 juli 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je 80 bent
Wat heeft het voor jongeren te bieden? Echt niks
quote:
We snappen hem nu Paxquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nu een perfecte match voor Kauai in m'n hoofd
Ik voel mezelf ouwelijk genoeg om me thuis te kunnen voelen in de provincie. Maar moet nog studeren. :$quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je 80 bent
Wat heeft het voor jongeren te bieden? Echt niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |