Ik moet kwartiertje met de bus om in de stad te zijn.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:30 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik net te ver woon om dat dan niet te hebben, lijkt me nog fijner inderdaad. Al is het in totaal iets van 10 minuten reizen voor me.
Tja ik heb echt zo'n vlees noch vis haarkleurquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah. In sommige gevallen wel. Bij blonde mannen vind ik langer haar wel een pre lijkt het.
Tofu?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ik heb echt zo'n vlees noch vis haarkleur
Ik ook hoor. Zo'n zandkleurtje. Maar heb het nu wel geverfdquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja ik heb echt zo'n vlees noch vis haarkleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same, al heb ik wel sneller een voorkeur voor bruin haar.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Haarkleur maakt mij ook niet zoveel uit. Baardje vind ik bij veel mannen wel sexy. Een klein baardje, niet zo'n enorme baard.
Ach ziet er wel lekker onopvallend uit met mijn groene ogen ook.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zo'n zandkleurtje. Maar heb het nu wel geverfd
Wat vinden vrouwen sexy aan een baardquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Haarkleur maakt mij ook niet zoveel uit. Baardje vind ik bij veel mannen wel sexy. Een klein baardje, niet zo'n enorme baard.
Haha jij wilt seks met Gimliquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik val op mannen zoals in the Lord of the Rings.
Zorgt ervoor dat iemand er volwassener uit ziet. Babyfacesquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vinden vrouwen sexy aan een baard![]()
Ik snap dat echt niet
Mannelijkheid? Teveel Babyface is toch minder hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet
Soms is zo'n babyface wel mooi tbhquote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zorgt ervoor dat iemand er volwassener uit ziet. Babyfaces
Ik vind het wel aantrekkelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |