maar die is dan doodquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan kan je wel Kendrick Lamar kopen
Ja en misschien was het wel een persoon die net plannen had om een massamoord te plegen, wie weet hèquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gewoon het idee dat er ergens op de wereld iemand door jou sterft omdat jij zo nodig onnodig veel geld wilt hebben. Misschien is het pas een kind en hebben die ouders hun leven lang rouw bijv.
ga je dan dood?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, wat een levensvragen onderwerpen zeg om 23:37, ik heb na 0:00 een braincrash dus dit kan mijn brein niet aan.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, wat een levensvragen onderwerpen zeg om 23:37, ik heb na 0:00 een braincrash dus dit kan mijn brein niet aan.
Mwah, alleen maar over inhoudsloze onderwerpen praten wordt na een tijdje vreselijk saaiquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar die is dan dood
RIP kendrick
Sowieso zijn dat soort dingen zo theoretisch.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat je zou twijfelen als de mogelijk er komt, tuurlijk dat zou ik ook hebben.
het is wel een miljoen. En de gedachte die je dan krijgt is gewoon natuurlijke reactie verder ;+
Die kans lijkt me aanzienlijk kleinerquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en misschien was het wel een persoon die net plannen had om een massamoord te plegen, wie weet hè
Je snapt toch zelf wel dat het klopt?quote:
gelukkig hebben we J. Cole nogquote:
zouden honden en katten ook doen als ze de kans kregenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf wel dat het klopt?
De mensheid maakt de aarde al jaren kapot
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gelukkig hebben we J. Cole nog
Het is ook het enige wat we hebben. Ik zet mijn eigen leven wel boven het welzijn van de planeet, er is nog genoeg wat ik moet ontdekken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat de mensheid niet het beste is dat de planeet ooit heeft meegemaakt
jeeej eetsmakelijkquote:
Wet Dreamzquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gelukkig hebben we J. Cole nog
Maar dat betekent nog niet dat het gerechtvaardigd moet wordenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef Wingding het volgende:
[..]
zouden honden en katten ook doen als ze de kans kregen
Er sterven elke dag zoveel mensen, zou echt niet twijfelen. Tenzij het zou kunnen dat een familielid sterftquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
Die kans lijkt me aanzienlijk kleiner
Ik was eigenlijk verliefd op mijn pizza, maar nu kom jij ineens aanzettenquote:
En dat kan ook. Dat het een random iemand op aarde is betekent natuurlijk ook dat je ouders daarbij horenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er sterven elke dag zoveel mensen, zou echt niet twijfelen. Tenzij het zou kunnen dat een familielid sterft
Nee, dan kan ik niet meer logisch nadenken.quote:
Omg ik vind jou echt een schatjequote:
Ja oké, maar die druk op de knop ding, ik zou daar echt lang over na moeten denken tbhquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, alleen maar over inhoudsloze onderwerpen praten wordt na een tijdje vreselijk saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |