quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh die anonieme beller van gisteren he ... Belde mij rond 05:00 weer, had telefoon niet op stil gezet. Kerel was stomdronken en had nummer gekregen van een of andere Lisa, maar ik ben dat dus niet. Ging hij heletijd door over dat ik niet moest liegen en dat mijn stem op die van Lisa lijkt etc etc.
Die kans is verwaarloosbaar. Maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk je dat veel mensen dat wel zouden doen ja?
Ik zou het alleen al niet doen door het risico dat die persoon familir zou kunnen zijn.Al is die kans heel klein
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben itt tot dat ook een van de weinige die niet op een knop zou drukken als er 1 random iemand in de wereld doodzou gaan en ik zou er een miljoen voor krijgen
Ieuw ieuw ieuw. Nee maar ik heb zijn nummer nu dus kan hem blokkerenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor als je een stalker achter je aan hebt
Zo gaat hij je opbellen bij het rukken enzo
Hm?quote:
Maak me niet bang.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]sterkte
dat soort mensen houden vaak niet op
Meteen doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ieuw ieuw ieuw. Nee maar ik heb zijn nummer nu dus kan hem blokkeren
quote:
Dan kan je wel Kendrick Lamar kopenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Ik zou me mijn hele leven lang schuldig voelen
Alleen als je weet wie het is en dat het door jou komt. En je alle gevolgen meemaakt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Ik zou me mijn hele leven lang schuldig voelen
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen doen.
Ik ken dat soort types, die kunnen het lang volhouden.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan kan je wel Kendrick Lamar kopen
Levenloze mensen.. Heb het gedaan, zowel op whatsapp als via contactenlijst van iPhone. Hopen dat die dan niet via andere nummer gaat bellenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen doen.
Ik ken dat soort types, die kunnen het lang volhouden.
Gewoon het idee dat er ergens op de wereld iemand door jou sterft omdat jij zo nodig onnodig veel geld wilt hebben. Misschien is het pas een kind en hebben die ouders hun leven lang rouw bijv.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen als je weet wie het is en dat het door jou komt. En je alle gevolgen meemaakt.
Maar als je die persoon en familie nooit leert kennen, wat maakt het uit dan
Als hij blijft doorgaan gewoon een sterke kerel op hem afsturen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Levenloze mensen.. Heb het gedaan, zowel op whatsapp als via contactenlijst van iPhone. Hopen dat die dan niet via andere nummer gaat bellen
Je wordt er wel #viesdik van denkquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat de mensheid niet het beste is dat de planeet ooit heeft meegemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |