Jawelquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Childish Gambino
of bedoel je dat niet met je ondertitel?
is ook wel te herleiden. Heb daar weleens artikel over gelezen. Dat psychopaten zich in hun jeugd vaak bezig hielden met die dingen. Kikkers opblazen enzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Psychopaten genoeg op deze wereld
In de GoT boeken sneed Joffrey als kind een zwangere kat open en haalde de kittens eruitquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is ook wel te herleiden. Heb daar weleens artikel over gelezen. Dat psychopaten zich in hun jeugd vaak bezig hielden met die dingen. Kikkers opblazen enzo
Waarom zou iemand dat doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Als je de hele mensheid met een druk op een knop zou kunnen wissen (dus inclusief je eigen zelfmoord, maar je hebt wel de wereld verlost) zouden jullie het dan doen?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh die anonieme beller van gisteren he ... Belde mij rond 05:00 weer, had telefoon niet op stil gezet. Kerel was stomdronken en had nummer gekregen van een of andere Lisa, maar ik ben dat dus niet. Ging hij heletijd door over dat ik niet moest liegen en dat mijn stem op die van Lisa lijkt etc etc.
Nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Als je de hele mensheid met een druk op een knop zou kunnen wissen (dus inclusief je eigen zelfmoord, maar je hebt wel de wereld verlost) zouden jullie het dan doen?
neequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Neequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Hopelijk niet, alleen hij benaderde me vanmiddag ook nog eens via whatsapp omdat ik met mijn domme hoofd mijn profielfoto openbaar heb. (Je kunt het blijkbaar zo instellen dat alleen whatsapp contacten het ziet). Ging hij heletijd dingen vragen of ik écht niet dat meisje van gister was uughhquote:
Zou dat ook niet doen denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben itt tot dat ook een van de weinige die niet op een knop zou drukken als er 1 random iemand in de wereld doodzou gaan en ik zou er een miljoen voor krijgen
Zonder twijfelen zou ik dat doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben itt tot dat ook een van de weinige die niet op een knop zou drukken als er 1 random iemand in de wereld doodzou gaan en ik zou er een miljoen voor krijgen
Denk je dat veel mensen dat wel zouden doen ja?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Wrom?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opsonatie meld je aan bij het programma van Peter R. De Vries
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |