Jawelquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Childish Gambino
of bedoel je dat niet met je ondertitel?
is ook wel te herleiden. Heb daar weleens artikel over gelezen. Dat psychopaten zich in hun jeugd vaak bezig hielden met die dingen. Kikkers opblazen enzoquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Psychopaten genoeg op deze wereld
In de GoT boeken sneed Joffrey als kind een zwangere kat open en haalde de kittens eruitquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is ook wel te herleiden. Heb daar weleens artikel over gelezen. Dat psychopaten zich in hun jeugd vaak bezig hielden met die dingen. Kikkers opblazen enzo
Waarom zou iemand dat doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Als je de hele mensheid met een druk op een knop zou kunnen wissen (dus inclusief je eigen zelfmoord, maar je hebt wel de wereld verlost) zouden jullie het dan doen?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh die anonieme beller van gisteren he ... Belde mij rond 05:00 weer, had telefoon niet op stil gezet. Kerel was stomdronken en had nummer gekregen van een of andere Lisa, maar ik ben dat dus niet. Ging hij heletijd door over dat ik niet moest liegen en dat mijn stem op die van Lisa lijkt etc etc.
Nee.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Als je de hele mensheid met een druk op een knop zou kunnen wissen (dus inclusief je eigen zelfmoord, maar je hebt wel de wereld verlost) zouden jullie het dan doen?
neequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Neequote:Op donderdag 30 juli 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Hopelijk niet, alleen hij benaderde me vanmiddag ook nog eens via whatsapp omdat ik met mijn domme hoofd mijn profielfoto openbaar heb. (Je kunt het blijkbaar zo instellen dat alleen whatsapp contacten het ziet). Ging hij heletijd dingen vragen of ik écht niet dat meisje van gister was uughhquote:
Zou dat ook niet doen denk ik.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben itt tot dat ook een van de weinige die niet op een knop zou drukken als er 1 random iemand in de wereld doodzou gaan en ik zou er een miljoen voor krijgen
Zonder twijfelen zou ik dat doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ben itt tot dat ook een van de weinige die niet op een knop zou drukken als er 1 random iemand in de wereld doodzou gaan en ik zou er een miljoen voor krijgen
Denk je dat veel mensen dat wel zouden doen ja?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Wrom?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opsonatie meld je aan bij het programma van Peter R. De Vries
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh die anonieme beller van gisteren he ... Belde mij rond 05:00 weer, had telefoon niet op stil gezet. Kerel was stomdronken en had nummer gekregen van een of andere Lisa, maar ik ben dat dus niet. Ging hij heletijd door over dat ik niet moest liegen en dat mijn stem op die van Lisa lijkt etc etc.
Die kans is verwaarloosbaar. Maar daar gaat het niet om.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Denk je dat veel mensen dat wel zouden doen ja?
Ik zou het alleen al niet doen door het risico dat die persoon familir zou kunnen zijn.Al is die kans heel klein
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:30 schreef Fok-it het volgende:
Ieuw ieuw ieuw. Nee maar ik heb zijn nummer nu dus kan hem blokkerenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor als je een stalker achter je aan hebt
Zo gaat hij je opbellen bij het rukken enzo
Hm?quote:
Maak me niet bang.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]sterkte
dat soort mensen houden vaak niet op
Meteen doen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ieuw ieuw ieuw. Nee maar ik heb zijn nummer nu dus kan hem blokkeren
quote:
Dan kan je wel Kendrick Lamar kopenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Ik zou me mijn hele leven lang schuldig voelen
Alleen als je weet wie het is en dat het door jou komt. En je alle gevolgen meemaakt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef Kauai het volgende:
Ik zou me mijn hele leven lang schuldig voelen
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen doen.
Ik ken dat soort types, die kunnen het lang volhouden.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan kan je wel Kendrick Lamar kopen
Levenloze mensen.. Heb het gedaan, zowel op whatsapp als via contactenlijst van iPhone. Hopen dat die dan niet via andere nummer gaat bellenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meteen doen.
Ik ken dat soort types, die kunnen het lang volhouden.
Gewoon het idee dat er ergens op de wereld iemand door jou sterft omdat jij zo nodig onnodig veel geld wilt hebben. Misschien is het pas een kind en hebben die ouders hun leven lang rouw bijv.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen als je weet wie het is en dat het door jou komt. En je alle gevolgen meemaakt.
Maar als je die persoon en familie nooit leert kennen, wat maakt het uit dan
Als hij blijft doorgaan gewoon een sterke kerel op hem afsturen.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Levenloze mensen.. Heb het gedaan, zowel op whatsapp als via contactenlijst van iPhone. Hopen dat die dan niet via andere nummer gaat bellen
Je wordt er wel #viesdik van denkquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat de mensheid niet het beste is dat de planeet ooit heeft meegemaakt
maar die is dan doodquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan kan je wel Kendrick Lamar kopen
Ja en misschien was het wel een persoon die net plannen had om een massamoord te plegen, wie weet hèquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Kauai het volgende:
[..]
Gewoon het idee dat er ergens op de wereld iemand door jou sterft omdat jij zo nodig onnodig veel geld wilt hebben. Misschien is het pas een kind en hebben die ouders hun leven lang rouw bijv.
ga je dan dood?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, wat een levensvragen onderwerpen zeg om 23:37, ik heb na 0:00 een braincrash dus dit kan mijn brein niet aan.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, wat een levensvragen onderwerpen zeg om 23:37, ik heb na 0:00 een braincrash dus dit kan mijn brein niet aan.
Mwah, alleen maar over inhoudsloze onderwerpen praten wordt na een tijdje vreselijk saaiquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar die is dan dood
RIP kendrick
Sowieso zijn dat soort dingen zo theoretisch.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat je zou twijfelen als de mogelijk er komt, tuurlijk dat zou ik ook hebben.
het is wel een miljoen. En de gedachte die je dan krijgt is gewoon natuurlijke reactie verder ;+
Die kans lijkt me aanzienlijk kleinerquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en misschien was het wel een persoon die net plannen had om een massamoord te plegen, wie weet hè
Je snapt toch zelf wel dat het klopt?quote:
gelukkig hebben we J. Cole nogquote:
zouden honden en katten ook doen als ze de kans kregenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf wel dat het klopt?
De mensheid maakt de aarde al jaren kapot
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gelukkig hebben we J. Cole nog
Het is ook het enige wat we hebben. Ik zet mijn eigen leven wel boven het welzijn van de planeet, er is nog genoeg wat ik moet ontdekken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat de mensheid niet het beste is dat de planeet ooit heeft meegemaakt
jeeej eetsmakelijkquote:
Wet Dreamzquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat betekent nog niet dat het gerechtvaardigd moet wordenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef Wingding het volgende:
[..]
zouden honden en katten ook doen als ze de kans kregen
Er sterven elke dag zoveel mensen, zou echt niet twijfelen. Tenzij het zou kunnen dat een familielid sterftquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:39 schreef Kauai het volgende:
[..]
Die kans lijkt me aanzienlijk kleiner
Ik was eigenlijk verliefd op mijn pizza, maar nu kom jij ineens aanzettenquote:
En dat kan ook. Dat het een random iemand op aarde is betekent natuurlijk ook dat je ouders daarbij horenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er sterven elke dag zoveel mensen, zou echt niet twijfelen. Tenzij het zou kunnen dat een familielid sterft
Nee, dan kan ik niet meer logisch nadenken.quote:
Omg ik vind jou echt een schatjequote:
Ja oké, maar die druk op de knop ding, ik zou daar echt lang over na moeten denken tbhquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, alleen maar over inhoudsloze onderwerpen praten wordt na een tijdje vreselijk saai
of jij zelf als je op de knop druktquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er sterven elke dag zoveel mensen, zou echt niet twijfelen. Tenzij het zou kunnen dat een familielid sterft
ken je pizza guy - touch sensitive?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gelukkig zijn katten stomme wezensquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef Wingding het volgende:
[..]
zouden honden en katten ook doen als ze de kans kregen
Dan zou ik het niet doenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat kan ook. Dat het een random iemand op aarde is betekent natuurlijk ook dat je ouders daarbij horen
Dat is juist leuke aan discussiesquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee, dan kan ik niet meer logisch nadenken.
[..]
Omg ik vind jou echt een schatje!
[..]
Ja oké, maar die druk op de knop ding, ik zou daar echt lang over na moeten denken tbh
toevallig welquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ken je pizza guy - touch sensitive?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omg ik vind jou echt een schatje!
Ik ben een van die mensen die stiekem van binnen iets van levensmoeheid heeft en het als kans zou aangrijpen om 'mezelf op te offeren'quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Het is ook het enige wat we hebben. Ik zet mijn eigen leven wel boven het welzijn van de planeet, er is nog genoeg wat ik moet ontdekken.Niet dat ik er niet om geef natuurlijk.
Ooh dat zou ik heerlijk sadistisch vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Wingding het volgende:
[..]
of jij zelf als je op de knop drukt
Muah Inso wil het ook vaak genoeg over Feyenoord hebben hoorquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist leuke aan discussies![]()
Je zal nog een hele kluif hebben als Inso, een vaste user hier terugkomt van vakantie.Die wilt het liefst elke dag serieuze onderwerpen
insoquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is juist leuke aan discussies![]()
Je zal nog een hele kluif hebben als Inso, een vaste user hier terugkomt van vakantie.Die wilt het liefst elke dag serieuze onderwerpen
Dat klinkt wel sneu jaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een van die mensen die stiekem van binnen iets van levensmoeheid heeft en het als kans zou aangrijpen om 'mezelf op te offeren'
Beetje sad en treurig.
Dat is dan ook erg serieusquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah Inso wil het ook vaak genoeg over Feyenoord hebben hoor
Ik realiseer me de treurigheid ten volle.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben een van die mensen die stiekem van binnen iets van levensmoeheid heeft en het als kans zou aangrijpen om 'mezelf op te offeren'
Beetje sad en treurig.
Heb je Norwegian Wood weleens gelezen/gezien?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik realiseer me de treurigheid ten volle.
Maar het leven krijgt me vast nog wel weer in de greep.
Ooh dat heb ik ook hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik realiseer me de treurigheid ten volle.
Maar het leven krijgt me vast nog wel weer in de greep.
2014 Forest Hills Drive bazenalbumquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk verliefd op mijn pizza, maar nu kom jij ineens aanzetten
Nee, ben wel een ander boek van Murakami aan het lezen nu.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Norwegian Wood weleens gelezen/gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |