Je doet me nu denken aan Tony uit Skins.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Nog niet iemand gehad waarvan ik dacht: Daar zou ik dat mee willenKomt wellicht ooit nog wel
Terecht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geil op bonenbakkende biologiebeta`s ja.
Mijn liefde voor jou zal ALTIJD blijven bestaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry dat ik je teleurstel Paxje
Terecht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geil op bonenbakkende biologiebeta`s ja.
Smoothquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wel hoor
Sof vind ik bijvoorbeeld een mooi meisje
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n ex beste vriendin is/was bi. Wat een drama had zij zeg iedere keer.
In bed of in de keuken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Bonen, hnnggg.
We kwamen er wel achter dat Loka de alpha is in onze relatie.
[..]
Smooth
NEE zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Bonen, hnnggg.
We kwamen er wel achter dat Loka de alpha is in onze relatie.
[..]
Smooth
Halve school was bi en iedereen ging met elkaar vreemd en een had toen pfeiffer en toen werd bekend wie met wie vreemdging van de bi'squote:
Hahahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Halve school was bi en iedereen ging met elkaar vreemd en een had toen pfeiffer en toen werd bekend wie met wie vreemdging van de bi's
Mwah voor de grap niet. Is wel gewoon seksuele aantrekkingskracht dan. Maar meer ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je doet me nu denken aan Tony uit Skins.
Gewoon dat ook eens proberen voor de "grap"
Dat doet mij goed.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou zal ALTIJD blijven bestaan
Slettenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Halve school was bi en iedereen ging met elkaar vreemd en een had toen pfeiffer en toen werd bekend wie met wie vreemdging van de bi's
In zijn geheel. Seks hebben we niet.quote:
De halve school bi? En dat in een dorp? Wowquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vrouwen zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah voor de grap niet. Is wel gewoon seksuele aantrekkingskracht dan. Maar meer ook niet
Relatie zou ik nooit met een man willen. Vrouwen
is goedquote:
Exactly ..quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doet mij goed.
[..]
Sletten
[..]
In zijn geheel. Seks hebben we niet.
Koken kan ik beter.
Stad. Voor de tigmiljoenste keer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De halve school bi? En dat in een dorp? Wow
Kan toch met stokslagen van Paxquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat haar eerst even lekker bijkomen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Exactly ..
[..]
Stad. Voor de tigmiljoenste keer.
Nu nog voor jezelfquote:
pax moet het wel nog goed keuren hequote:
Hij rekent natuurlijk op een wederdienst van paxje nu.quote:
Pax heeft net gezegd dat hij je mooi vind, dus wat zou hem tegenhouden dan?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
pax moet het wel nog goed keuren he
Slim slimquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij rekent natuurlijk op een wederdienst van paxje nu.
Hij wil nu een date met een van de knappe vriendinnen van sof.
JR, stuur jij wel eens dickpics? Ik heb vernomen dat dat helpt.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Even fappen op een oud klasgenote en haar zusje
Dat doet sof haar vriendinnen niet aanquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij rekent natuurlijk op een wederdienst van paxje nu.
Hij wil nu een date met een van de knappe vriendinnen van sof.
De date is al gepland. Kan je niet meer onderuitquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Paxcon het volgende:
Ik bedoelde het gewoon als compliment :s :S Het gaat nu een eigen leven leiden
Nja dat doe ik wel eens inderdaad.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JR, stuur jij wel eens dickpics? Ik heb vernomen dat dat helpt.
Jammer, toch niet helemaalquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Dit was echt de smoothste koppelpoging die ik ooit in me leven heb gezien
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De date is al gepland. Kan je niet meer onderuit
Trouwdatum prikken we ook al evenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk overtref ik de date met JR bij de macquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paxsofquote:
Als je je eten niet meteen weer uitkotst moet dat lukkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hopelijk overtref ik de date met JR bij de mac
Dat wordt slaaptekort dus.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Amarantha het volgende:
Typisch wel weer.. Het wordt bijna nacht en hier is het weer druk
Daarom kwam ik hier gister meepraten, enige sc die 's nachts nog leeftquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Amarantha het volgende:
wat een gekkerds he allemaal.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:12 schreef Paxcon het volgende:
En dat zelfs zonder dat Inso meepostquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:13 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:15 schreef Kauai het volgende:
[..]
Daarom kwam ik hier gister meepraten, enige sc die 's nachts nog leeft
dan moet je adblock installeren natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik krijg nu allemaal adds met Turkse datingsites !
Scandinavie.quote:
Zit via mobiel op fok.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan moet je adblock installeren natuurlijk
Dat is te mooi, maak ik geen kans johquote:
Dat zet je toch niet aan op FOK!quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dan moet je adblock installeren natuurlijk
hierquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ns_van_het_viad.html
Ik voel een enorme haat opborrelen
Dat beoordeel ik zelf wel hoorquote:
heeey schoonheidquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neehoor we zijn zombies.
Hey wingieee
Mwah. Dat vind ik kansloos.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou bijna als een eckte tokkie een heksenjacht organiseren op Facebook
Gewoon opsluiten in de leeuwenkuil van Artis.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Dat vind ik kansloos.
Maar ze moeten het proberen te doen als ik er ooggetuige van ben. Dan gaat meneer zelf ook het viaduct afgedonderd worden
Zulke filmpjes zijn sowieso vreselijk om te zienquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet ik dat filmpje bekijken of gaat mijn hart als kittenliefhebster dan bloeden?
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet ik dat filmpje bekijken of gaat mijn hart als kittenliefhebster dan bloeden?
Ja echt wat is er moeilijk aan die kittens weg brengen naar een asielquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
Als je van kittens af moet doe het dan tenminste op een niet sadistische manier.
Ik heb al die vreselijke dingen wel eens bekeken tbh, maar dan zie ik het steeds voor me en wil niet dat het nog eens gebeurd. Vind het zo zielig voor die weerloze beestjesquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zulke filmpjes zijn sowieso vreselijk om te zien
Net als die doodgeknuppelde zeehondjes. Kan daar echt geen seconde naar kijken
Ik durf er niet op te klikkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:22 schreef Wingding het volgende:
[..]![]()
toch geen dierenmishandelingsfilmpje he?
A$AP Rocky is wel echt een sukkeltje en toch het hoogtepunt van dit nummerquote:
hebben we geen leuker onderwerp hierquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb al die vreselijke dingen wel eens bekeken tbh, maar dan zie ik het steeds voor me en wil niet dat het nog eens gebeurd. Vind het zo zielig voor die weerloze beestjes
[..]
Ik durf er niet op te klikken
Vind dat album toch wel geniaal eigenlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
A$AP Rocky is wel echt een sukkeltje en toch het hoogtepunt van dit nummer
Klopt. Net als die stumperdjes vna een jaar of 14 die met oud&nieuw rotjes in een katje gaan lopen stoppen en aansteken.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb al die vreselijke dingen wel eens bekeken tbh, maar dan zie ik het steeds voor me en wil niet dat het nog eens gebeurd. Vind het zo zielig voor die weerloze beestjes
[..]
Ik durf er niet op te klikken
We hadden het net over knappe acteursquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:25 schreef Wingding het volgende:
[..]
hebben we geen leuker onderwerp hier
De wereld is niet leukquote:
Psychopaten genoeg op deze wereldquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Net als die stumperdjes vna een jaar of 14 die met oud&nieuw rotjes in een katje gaan lopen stoppen en aansteken.
Wat heb je dan voor een zieke geest.
Childish Gambinoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |