Je doet me nu denken aan Tony uit Skins.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Nog niet iemand gehad waarvan ik dacht: Daar zou ik dat mee willenKomt wellicht ooit nog wel
Terecht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geil op bonenbakkende biologiebeta`s ja.
Mijn liefde voor jou zal ALTIJD blijven bestaanquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry dat ik je teleurstel Paxje
Terecht.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geil op bonenbakkende biologiebeta`s ja.
Smoothquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wel hoor
Sof vind ik bijvoorbeeld een mooi meisje
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
M'n ex beste vriendin is/was bi. Wat een drama had zij zeg iedere keer.
In bed of in de keuken?quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Bonen, hnnggg.
We kwamen er wel achter dat Loka de alpha is in onze relatie.
[..]
Smooth
NEE zo bedoel ik het nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht.
Bonen, hnnggg.
We kwamen er wel achter dat Loka de alpha is in onze relatie.
[..]
Smooth
Halve school was bi en iedereen ging met elkaar vreemd en een had toen pfeiffer en toen werd bekend wie met wie vreemdging van de bi'squote:
Hahahaquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Halve school was bi en iedereen ging met elkaar vreemd en een had toen pfeiffer en toen werd bekend wie met wie vreemdging van de bi's
Mwah voor de grap niet. Is wel gewoon seksuele aantrekkingskracht dan. Maar meer ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je doet me nu denken aan Tony uit Skins.
Gewoon dat ook eens proberen voor de "grap"
Dat doet mij goed.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou zal ALTIJD blijven bestaan
Slettenquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Halve school was bi en iedereen ging met elkaar vreemd en een had toen pfeiffer en toen werd bekend wie met wie vreemdging van de bi's
In zijn geheel. Seks hebben we niet.quote:
De halve school bi? En dat in een dorp? Wowquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vrouwen zijnquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah voor de grap niet. Is wel gewoon seksuele aantrekkingskracht dan. Maar meer ook niet
Relatie zou ik nooit met een man willen. Vrouwen
is goedquote:
Exactly ..quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat doet mij goed.
[..]
Sletten
[..]
In zijn geheel. Seks hebben we niet.
Koken kan ik beter.
Stad. Voor de tigmiljoenste keer.quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De halve school bi? En dat in een dorp? Wow
Kan toch met stokslagen van Paxquote:Op donderdag 30 juli 2015 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat haar eerst even lekker bijkomen.
quote:Op donderdag 30 juli 2015 23:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Exactly ..
[..]
Stad. Voor de tigmiljoenste keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |