SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt mij nooit met baard of stoppels gezienquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit met baard of stoppels gezien
Het staat jou niet. Hoewel dat sikje op zich welquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:22 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt mij nooit met baard of stoppels gezien
Da kun je daar dus ook niets over zeggenquote:
Ik heb nooit poep gegeten, maar kan je vertellen dat ik dat 100% zeker vies ga vinden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Da kun je daar dus ook niets over zeggen
Ik kan dus sowieso geen relatie hebben met iemand die groene ogen heeft.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:25 schreef xFriendx het volgende:
En looks, telt hier gewoon altijd mee. Wel heb ik dat ik vooral kijk naar hetgeen iemand wel invloed op heeft. Kleur ogen en haar (ook al kan je verven en lenzen en zo) kan je weinig aan doen, maar goed voor je lichaam zorgen heb je grotendeels in eigen hand. Blondine of brunette boeit mij niet zo, slank of vet dan weer wel.
Is deze te jong voor je?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Zodra er een nieuwe vrouwelijke user in het topic komt
quote:
Dat vind ik wel apart.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan dus sowieso geen relatie hebben met iemand die groene ogen heeft.rare minpunt, maar ik haat groene ogen bij jongens.
ik heb blauwe!@#@%$W%EINSZ!@!!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan dus sowieso geen relatie hebben met iemand die groene ogen heeft.rare minpunt, maar ik haat groene ogen bij jongens.
En weer klopt tquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef perro. het volgende:
[..]
en toen wist je ineens niet meer hoe ik eruit zie.
Ik ben niemands "mine".quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Dat mag je vinden. Andersom vroeg een andere fokster me afgelopen week nog waarom ik mijn baard weggehaald had en wanneer hij weer terug komt omdat dat me goed staat.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit poep gegeten, maar kan je vertellen dat ik dat 100% zeker vies ga vinden.
Kan het topic niet vinden.quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die is wel dubbelzinnig trouwensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zal wel te oud zijn voor haar
Wattequote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Is deze te jong voor je?
[..]
[..]
Dat vind ik wel apart.
Iets met meningen verschillen he.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Andersom vroeg een andere fokster me afgelopen week nog waarom ik mijn baard weggehaald had en wanneer hij weer terug komt omdat dat me goed staat.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je mag wel van mij zijn, dan behoed ik je voor alle loslopende, kwijlende mannen hier.
Weten is een groot woord, vermoedenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:28 schreef perro. het volgende:
[..]
en dat weet je dan weer wel heh. tsk tsk.![]()
Dankjequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
R&P / Strandmeet in Scheveningen op zaterdag 25 juli
Hahaha gelukkig ben je een vrouwquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Ik hossel chicks zo gemakkelijk hè.
Fas kom er maar inquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb wel eens gezegd dat ik een vriendin had. #lesbo.
Dan raak je meestal de irritante kerels wel mee kwijt
Spreek voor je zelf aubquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
er zijn er hier wel een paar die een cursusje kunnen gebruiken. niks voor jou als bijbaantje?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Kittensquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:29 schreef perro. het volgende:
[..]
blauwe ogen. zoals kittens ze in de eeste weken hebben.
Dat wordt flink dokken.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:30 schreef perro. het volgende:
[..]
er zijn er hier wel een paar die een cursusje kunnen gebruiken. niks voor jou als bijbaantje?
Ik kwijl alleen voor jou. Formulier voor commune al ondertekent?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je mag wel van mij zijn, dan behoed ik je voor alle loslopende, kwijlende mannen hier.
Je hebt mij nog niet gehosseld.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Nee, je moet eerst nog je handtekening zetten voor mijn voorwaarden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kwijl alleen voor jou. Formulier voor commune al ondertekent?
ik ben dan wel de conan onder de nerds uiteraard.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kittensnu denk ik dat je zo'n slungelige gamenerdy bent
no hate
Ik stuur het even langs yats ter controle.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, je moet eerst nog je handtekening zetten voor mijn voorwaarden.
True, het zou ook saai zijn als iedereen hetzelfde wasquote:
Ach, er waren momenten dat ik verslaafd was aan CODquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:31 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben dan wel de conan onder de nerds uiteraard.
Generalisatiequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei, ik heb niet zulke goede ervaringen met real lesbo's
wel gehad, vond het niet zo. ben meer een fifa speler. voetbal.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ach, er waren momenten dat ik verslaafd was aan COD
Fas draagt geen tuinbroekenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei, ik heb niet zulke goede ervaringen met real lesbo's
Goed idee! Ik ga weer even naar Los Santosquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:33 schreef perro. het volgende:
[..]
wel gehad, vond het niet zo. ben meer een fifa speler. voetbal.
of gta.
Aye bbygurl. wanna b mine?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen tuinbroekdragende lesbo's tegengekomen hoorquote:
Nee niet generaliserend, meer persoonlijke ervaring. Mijn halve middelbare school was bi/lesbo en toen werd mijn toentertijdse hartsvriendin ook nog eens verliefd op mijquote:
CODquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ach, er waren momenten dat ik verslaafd was aan COD
Ik heb het niet nodigquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef perro. het volgende:
[..]
hopen dat yats en fax genoeg spaargeld hebben dan.
Ik zie de mail wel verschijnenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik stuur het even langs yats ter controle.
Ik ben in de verkeerde tijd geboren.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee niet generaliserend, meer persoonlijke ervaring. Mijn halve middelbare school was bi/lesbo en toen werd mijn toentertijdse hartsvriendin ook nog eens verliefd op mij
Ah, wat zielig voor je. Ze zijn ook allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben geen tuinbroekdragende lesbo's tegengekomen hoor
[..]
Nee niet generaliserend, meer persoonlijke ervaring. Mijn halve middelbare school was bi/lesbo en toen werd mijn toentertijdse hartsvriendin ook nog eens verliefd op mij
Ik schrok alquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:36 schreef perro. het volgende:
[..]
alleen oude mensen-programma's zoals nieuwsuur e.d.
Heb de 3 nog niet aangeraaktquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:37 schreef perro. het volgende:
[..]
denk aan je hart. je bent zelf immers ook niet meer de jongste heh.
Haha, of je gaat opnieuw havo doen of zoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben in de verkeerde tijd geboren.
Of leraar wordenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, of je gaat opnieuw havo doen of zo
hey opsonerdje. speel je nog meer dan cod? of game je niet meer?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goed idee, het havo-diploma heb ik nog niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee helaas niet meer sinds mijn broertje zijn PS3 had ingeruild voor Xbox. Ik haat xboxquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:39 schreef perro. het volgende:
[..]
hey opsonerdje. speel je nog meer dan cod? of game je niet meer?
Ik heb een PS3quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee helaas niet meer sinds mijn broertje zijn PS3 had ingeruild voor Xbox. Ik haat xbox
Krijgen we wel mooie topics op Fok van. Iets als 'Lesbische Fokster prikt haviste lek' en dan post iedereen nice.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
---
Ik ga onder de douche staan, onder de 30 graden.![]()
waarom?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee helaas niet meer sinds mijn broertje zijn PS3 had ingeruild voor Xbox. Ik haat xbox
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meelopertjesgedrag, zijn vrienden stapten namelijk ook over naar xbox.
Hij leert t je vast graag, aangezien je van vrouwelijk geslacht bent.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het al bijna 2 jaar niet meer aangeraakt, volgens mij ben ik het verleerd.
Is ook wel nice.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krijgen we wel mooie topics op Fok van. Iets als 'Lesbische Fokster prikt haviste lek' en dan post iedereen nice.
Al zal ie vast niet veel lesstof voorbereid hebben..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij leert t je vast graag, aangezien je van vrouwelijk geslacht bent.
Z'n kamasutraboekjes vast wel even weer doorgelezenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Al zal ie vast niet veel lesstof voorbereid hebben..
Ik weet niet, voor mij is dat normaal.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Word schijtziek van al die vriendinnen met vriendjes. Zaterdagavond en zit thuis.
verkeerd gelezen. vergeetmenietje en fraulein.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Word schijtziek van al die vriendinnen met vriendjes. Zaterdagavond en zit thuis.
Ja doeiquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij leert t je vast graag, aangezien je van vrouwelijk geslacht bent.
Van ps naar xbox voelt niet zo fijnquote:
Dan is z'n kruit ook alweer verschoten...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Z'n kamasutraboekjes vast wel even weer doorgelezen
Daarom ga ik vrijdag altijd uit, minder last van t zatersagavobdthuiszittensyndroomquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Voor mij is het tegenwoordig ook redelijk normaal sinds iedereen een relatie heeft, maar soms is het gewoon klote.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet, voor mij is dat normaal.
Editquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef perro. het volgende:
[..]
verkeerd gelezen. vergeetmenietje en fraulein.
Huh?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef perro. het volgende:
[..]
verkeerd gelezen. vergeetmenietje en fraulein.
xbone of x360?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van ps naar xbox voelt niet zo fijnconsole van xbox is kut
Is vrijdag beter dan zaterdag?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ga ik vrijdag altijd uit, minder last van t zatersagavobdthuiszittensyndroom
In je eentje? Dat durf ik niet zo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom ga ik vrijdag altijd uit, minder last van t zatersagavobdthuiszittensyndroom
Vind ik welquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is vrijdag beter dan zaterdag?
Ook met relatie kunnen mensen met jou op stap gaan tochquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor mij is het tegenwoordig ook redelijk normaal sinds iedereen een relatie heeft, maar soms is het gewoon klote.
dacht even dat jij fraulein was. verkeerd gezien dus. ik ben oud heh, dat is mijn excuus.quote:
Meestal wel, maarja stamcafé dus altijd wel wat te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
In je eentje? Dat durf ik niet zo.
Ik zit maar gewoon te scrabbelen met zusje. :$quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:45 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Voor mij is het tegenwoordig ook redelijk normaal sinds iedereen een relatie heeft, maar soms is het gewoon klote.
Klopt, maar ze moeten hun tijd verdelen en vandaag is er geen tijd voor mij. Gisteren wel gelukkig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook met relatie kunnen mensen met jou op stap gaan toch
Ik leer het je welquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het al bijna 2 jaar niet meer aangeraakt, volgens mij ben ik het verleerd.
Oh, dat scheelt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meestal wel, maarja stamcafé dus altijd wel wat te ouwehoeren.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Maar ik zit in een periode die de leukste uit m'n leven moet zijn.quote:
Zo'n leeghoofd ben ik niet om het zelf niet te kunnen leren. 💁💁quote:
Geen idee ..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef perro. het volgende:
[..]
xbone of x360?
ps4 is bawzs.voor de hippe en mooie mensen inderdaad.
Linkquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zag van jou nog een knappe foto in US
Hier in de stad nietquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is vrijdag beter dan zaterdag?
Zeg dat tegen de vrouwenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij bent ook net 40 geworden?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Maar ik zit in een periode die de leukste uit m'n leven moet zijn.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Gewoon iets voor jezelf doen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt, maar ze moeten hun tijd verdelen en vandaag is er geen tijd voor mij. Gisteren wel gelukkig.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo'n leeghoofd ben ik niet om het zelf niet te kunnen leren. 💁💁
[..]
Geen idee ..hij wil nu gelukkig een ps4
Nee, de helft.quote:
-ontlurkt-quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oow dan heb je nog ruim de tijd voor het echt leuk wordt.quote:
Wat zou je anders gaan doen vanavond fax? Ik denk dat jij er gewoon meer uit moet eigenlijkquote:
Fax is best een knappe manquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ach, je kunt ook achteraf ontdekken dat je je studententijd verneukt hebt toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Wat dan?quote:
goed zo. kun jij ook weer gaan gamen zonder te haten.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Geen idee ..hij wil nu gelukkig een ps4
Owjaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarnet moest men t nog tegen de vrowutjes zeggen. ..
Ja weet ik veel. Niks bijzonders te doen nu, en alle vrienden/kennisen wonen minstens binnen een half uur rijden en zitten allemaal aan de vrouw/kinderen etc.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Wat zou je anders gaan doen vanavond fax? Ik denk dat jij er gewoon meer uit moet eigenlijk
[..]
Fax is best een knappe man
[..]
Ach, je kunt ook achteraf ontdekken dat je je studententijd verneukt hebt toch?
Surfen en naar specifieke concerten. Iets anders wil je toch niet. En surfen op zaterdagavond doe je doorgaans niet.quote:
Ik zou naar de kermis gaan...maar jaquote:
quote:
Gewoon een terrasje pikken?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Niks bijzonders te doen nu, en alle vrienden/kennisen wonen minstens binnen een half uur rijden en zitten allemaal aan de vrouw/kinderen etc.
waarom?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:53 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Omdat ik ook op (elke) zaterdagavond thuis zit.
En doordeweeks? Of ben je geen student.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:53 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Omdat ik ook op (elke) zaterdagavond thuis zit.
Daarom kan ik ook vertellen dat het alleen maar beter wordtquote:
ik weet het. 36 is een stuk beter dan toen ik nog 35 was.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarom kan ik ook vertellen dat het alleen maar beter wordt
Nee elk weekend de stad in is lekker boeiendquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Surfen en naar specifieke concerten. Iets anders wil je toch niet. En surfen op zaterdagavond doe je doorgaans niet.
Koos vriendloos.quote:
Op dit moment heb ik vakantie. Maar normaal ga ik inderdaad naar school en sport dan 's avonds.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En doordeweeks? Of ben je geen student.
Het punt is: met wie?quote:
Het zal nog veel erger worden, als er kids bij komen valt er helemaal niks meer te beleven met vriendenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef Inolvidable het volgende:
Dit. Dat je thuisblijft omdat er een kleine ligt te slapen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zal nog veel erger worden, als er kids bij komen valt er helemaal niks meer te beleven met vrienden
of ze gaan om 22.00 weer naar huis.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het zal nog veel erger worden, als er kids bij komen valt er helemaal niks meer te beleven met vrienden
Mehquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft al een kiddo van 1, maar zij doet nog met alles meequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen vrienden?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:55 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Koos vriendloos.
[..]
Op dit moment heb ik vakantie. Maar normaal ga ik inderdaad naar school en sport dan 's avonds.
Ja, jij wilde nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vast wel iemand die kan/wil toch?quote:Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Me too! Ik hou van een vrije zaterdagavond, lekker in bed met een filmpje. Helemaal alleen en zonder gezeurquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Is het echt zo erg om eens een zaterdagavond geen plannen te hebben? Ik snap dat nooit zo goed. :$
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef perro. het volgende:
[..]
dan zit je in de goede reeks. wij zijn heel vriendelijk.
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen vrienden?
[..]
Ja, jij wilde niet
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vast wel iemand die kan/wil toch?
Een avond is niet zo erg. Ik vind mijn vriendinnen/vrienden gewoon saai worden doordat ze nooit iets willen doen zoals op stap o.d. Beetje kut als je dan wel ziet dat 'iedereen' het leuk heeft, maar jij niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Is het echt zo erg om eens een zaterdagavond geen plannen te hebben? Ik snap dat nooit zo goed. :$
niks om op facebook mee te pochen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Was het niet leuk met je zusje en familie?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb vooral geen zin om thuis te zitten
Een vriendin van mij heeft 4 kinderen en gaat nog regelmatig mee stappenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft al een kiddo van 1, maar zij doet nog met alles mee
Ik bedoelde dat de stad in gaan doordeweeks echt niet raar is voor een student. Kon me voorstellen dat als je in het weekend bij je ouders bent of zo dan weinig uitgaat, maar dan door de week wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:55 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Koos vriendloos.
[..]
Op dit moment heb ik vakantie. Maar normaal ga ik inderdaad naar school en sport dan 's avonds.
Misschien scoor je dan meer/wel. Hier op fok! gaat het ook niet crescendo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee elk weekend de stad in is lekker boeiend
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen vrienden?
[..]
Ja, jij wilde niet
Hmm, niet echt nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vast wel iemand die kan/wil toch?
Had een relatie van 5,5 jaar en ging meer op zijn vrienden mee. Dus dat was ineens allemaal weg. En ik maak niet heel erg snel vrienden. Terwijl ik, als ik dat van mezelf mag zeggen, toch wel erg sociaal ben en voor mensen open sta.Graag verwijderen.
Dat ja. Of kom we gaan een dagje ergens heen of naar een festival! Sorry we gaan naar de kinderboerderij morgenmiddag.quote:
Nah, ik heb ook (weer) niks vanavond. Vind het wel prima.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Keer met iemand anders meegaan of alleen gaan en andere mensen treffen in de stad.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een avond is niet zo erg. Ik vind mijn vriendinnen/vrienden gewoon saai worden doordat ze nooit iets willen doen zoals op stap o.d. Beetje kut als je dan wel ziet dat 'iedereen' het leuk heeft, maar jij niet.
Wooheuw 4quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft 4 kinderen en gaat nog regelmatig mee stappen
En tis nog een lekker ding ook
Wat doen zij dan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een avond is niet zo erg. Ik vind mijn vriendinnen/vrienden gewoon saai worden doordat ze nooit iets willen doen zoals op stap o.d. Beetje kut als je dan wel ziet dat 'iedereen' het leuk heeft, maar jij niet.
Misschien heb ik dat vroeger wel regelmatig gedaan?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Misschien scoor je dan meer/wel. Hier op fok! gaat het ook niet crescendo.
Dan voel ik me aan het eind van de avond alleen maar ellendiger. Ik ga daar niet alleen heen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keer met iemand anders meegaan of alleen gaan en andere mensen treffen in de stad.
Bankhangen met vriend/vriendin.quote:
Ook een vriendje regelen dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee joh, is niets mis mee. Lekker relaxed oud filmpje kijken, uurtje in de jacuzzi liggen oid. Heerlijk niets.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:57 schreef Fascination het volgende:
Andere mensen treffen moet je het ook maar mee treffen (huehue)quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keer met iemand anders meegaan of alleen gaan en andere mensen treffen in de stad.
Dat kan soms heel fijn zijn inderdaadquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Me too! Ik hou van een vrije zaterdagavond, lekker in bed met een filmpje. Helemaal alleen en zonder gezeur
Tja, Putte is wat verquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mwah, ze kwamen vooral vanwege de sterfdag van mijn moeder hierheen. Het was leuk met mijn neefje en nichtje, maar mijn oudste zusje is erg vermoeiendquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Was het niet leuk met je zusje en familie?
Oh ik loop achter.
Jaja, het hele universum is tegen je en iedereen is stom.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat vroeger wel regelmatig gedaan?
uit een ei. van kinder.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die van 2,5 klinkt als een verassingskindje?
Kiddo's krijgen maakt vrouwen niet ineens minder aantrekkelijk ofzo hoor....quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendje zou sowieso weinig nut hebben voor mij nu, want een half jaar naar Spanje.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook een vriendje regelen dus.Opgelost, slotje.
Nee maar snap de frustratie. Wel jammer dat ze dan niet meer op stap willen. Alsof dat alleen leuk is wanneer je single bent oid.
Haha nee, geplandquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die van 2,5 klinkt als een verassingskindje?
Jij bent niet stom hoorquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaja, het hele universum is tegen je en iedereen is stom.
Volgens mij zit je gewoon met ons te fucken en heb je ieder weekend wel een kirrend sletje in bed.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat vroeger wel regelmatig gedaan?
Can confirm thatquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hm, vervelend is dat. Maar zoals gezegd, we zijn gezellig hier dus wees welkomquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:59 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Hmm, niet echt nee.
Had een relatie van 5,5 jaar en ging meer op zijn vrienden mee. Dus dat was ineens allemaal weg. En ik maak niet heel erg snel vrienden. Terwijl ik, als ik dat van mezelf mag zeggen, toch wel erg sociaal ben en voor mensen open sta.
Ze zit nu onder het bureauquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Volgens mij zit je gewoon met ons te fucken en heb je ieder weekend wel een kirrend sletje in bed.
En ik heb morgen m'n eerste fok meet. Ben ook benieuwd hoe dat wordt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:03 schreef yats het volgende:
[..]
Can confirm that
Of bedoelde je iemand anders?
[..]
Hm, vervelend is dat. Maar zoals gezegd, we zijn gezellig hier dus wees welkom
In de parkeerkelder van de politie? Da's ook wel cruequote:
trek een burka aan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:03 schreef Patoshik het volgende:
[..]
En ik heb morgen m'n eerste fok meet. Ben ook benieuwd hoe dat wordt.
Van welke reeks?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:03 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal, zo zijn mijn vrienden vaak ook. Maar dat weerhoud me niet af en toe de stad in te gaan.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook een vriendje regelen dus.Opgelost, slotje.
Nee maar snap de frustratie. Wel jammer dat ze dan niet meer op stap willen. Alsof dat alleen leuk is wanneer je single bent oid.
Ideaal voor de moeder: alle zorgen uit handen geven aan de 18jarige.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik als 18 zijnde wil er niet aan denken om nu nog een zusje/broertje te krijgen
Ehm... ook van R&P geloof ik. Van mensen tussen de 18-25 jaar.quote:
Is juist leukquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik als 18 zijnde wil er niet aan denken om nu nog een zusje/broertje te krijgen
geen galante fokker die je in zijn stalen ros komt oppikken? tsk tsk.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:04 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik moet nog een bus in geloof ik. Slecht plan.
Ja daarom dusquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ideaal voor de moeder: alle zorgen uit handen geven aan de 18jarige.
Welke meet ga je heen? Veel plezier alvastquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:03 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Wijntje erbij? Welke film ga je kijken?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:04 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb al heel lang geen film alleen gekeken.Dat vanavond maar eens doen.
Ow, schijnt een saaie groep te zijnquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:05 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ehm... ook van R&P geloof ik. Van mensen tussen de 18-25 jaar.
R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #7 deze dus
Ik zou op zich ook wel aan de bar gaan zitten en een praatje aanknopen (alhoewel...), maar niet zo lang er de kans is dat ik dan bekenden tegen kom. Dat voelt dan een beetje stommig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal, zo zijn mijn vrienden vaak ook. Maar dat weerhoud me niet af en toe de stad in te gaan.
Dan zou ik hier nooit meer de stad in kunnen aangezien ik nogal veel mensen ken die hier in de kroegen werkenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou op zich ook wel aan de bar gaan zitten en een praatje aanknopen (alhoewel...), maar niet zo lang er de kans is dat ik dan bekenden tegen kom. Dat voelt dan een beetje stommig.
Ik zou makkelijker ergens heen gaan wetende dat ik ee ook bekenden kan treffenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zou op zich ook wel aan de bar gaan zitten en een praatje aanknopen (alhoewel...), maar niet zo lang er de kans is dat ik dan bekenden tegen kom. Dat voelt dan een beetje stommig.
Dat is wel leuk jaquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zou makkelijker ergens heen gaan wetende dat ik ee ook bekenden kan treffen
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:10 schreef Faxie het volgende:
Er is een schuurfeest in de buurt. Zal ik daar dan maar naartoe gaan?Vol met tokkiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Ik juist vooral waar onbekenden zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die schuren het best.quote:
Moet wel classy blijven heur.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die schuren het best.
Stiekem vind ik tokkies best wel primaDie staan vaker open voor een praatje dan die verwaande studentes.
Ja tokkie meidquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maarja da's toch gezellig enzo? Daar zal ik vast een leuke meid ontmoeten
Ik normaal ook maar het lijkt me zo vervelend als ze dan vragen of je alleen bent.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben even weg en je zit al te roddelen?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:46 schreef perro. het volgende:
[..]
dacht even dat jij fraulein was. verkeerd gezien dus. ik ben oud heh, dat is mijn excuus.
hoe is het met ronnepon?
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
While We're Young (2014)
Nee geen drank.Is echt funest voor spierherstel en conditie.
Er zit er hier een voor me te schooien naar chipsquote:
ja, en dus?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben even weg en je zit al te roddelen?
Ik haat hakken, in dat opzicht ben ik een klunsquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:15 schreef perro. het volgende:
[..]
hoge hakken lang haar slank/petite. eens.
je hoeft er niet op te lopen. gewoon een beetje mooi wezen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik haat hakken, in dat opzicht ben ik een kluns![]()
tijdens gala moest iemand me dragen naar huis, pijnlijke voeten door die rothakken![]()
Jawel 💁.quote:
Ja uh neequote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:17 schreef perro. het volgende:
[..]
je hoeft er niet op te lopen. gewoon een beetje mooi wezen.
Jij date?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:20 schreef Cue_ het volgende:
Woei, zaterdagavond plannen gekregen![]()
Gister ook al leuk gehad, gaat lekker zo!
Die moeten het ook leren hequote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Meiden die op hakken als giraffen lopen...
Oeh leukquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:20 schreef Cue_ het volgende:
De schandequote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:23 schreef FrauMilena het volgende:
Oh, ik heb vandaag nog niet gesport (naast fietsen?) maar wel al gedoucht.
Wat een ongelooflijk talentje ben je tochquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:23 schreef FrauMilena het volgende:
Oh, ik heb vandaag nog niet gesport (naast fietsen?) maar wel al gedoucht.
Guess what I have.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb dus vette zin in Magnum Pink. Alle winkels gesloten
Ik zag dat je echt een beetje op Anna lijkt. Mooiquote:
Nog maar een beginnerquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk talentje ben je toch
ja vooruit. dan mag het van mij.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar onder een kokerrok draag ik toch liever sleehakken dan nike sneakers hoor
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Guess what I have.Omfg en zelfs pizza.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom eraan![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Guess what I have.GiiiiiiivvvvveeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op wie?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zag dat je echt een beetje op Anna lijkt. Mooi
[..]
Nog maar een beginner
Da's niet relevantquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet wel classy blijven heur.
[..]
Ja tokkie meid
Ik heb een Cornetto hierquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb dus vette zin in Magnum Pink. Alle winkels gesloten
Neuk zequote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:20 schreef Cue_ het volgende:
Al mn vetcellen zitten in me ass ..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:27 schreef perro. het volgende:
[..]
denk aan de lijn, straks past die kokerrok niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |