Heb de 3 nog niet aangeraaktquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:37 schreef perro. het volgende:
[..]
denk aan je hart. je bent zelf immers ook niet meer de jongste heh.
Haha, of je gaat opnieuw havo doen of zoquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben in de verkeerde tijd geboren.
Of leraar wordenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha, of je gaat opnieuw havo doen of zo
hey opsonerdje. speel je nog meer dan cod? of game je niet meer?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goed idee, het havo-diploma heb ik nog niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee helaas niet meer sinds mijn broertje zijn PS3 had ingeruild voor Xbox. Ik haat xboxquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:39 schreef perro. het volgende:
[..]
hey opsonerdje. speel je nog meer dan cod? of game je niet meer?
Ik heb een PS3quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee helaas niet meer sinds mijn broertje zijn PS3 had ingeruild voor Xbox. Ik haat xbox
Krijgen we wel mooie topics op Fok van. Iets als 'Lesbische Fokster prikt haviste lek' en dan post iedereen nice.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:39 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
---
Ik ga onder de douche staan, onder de 30 graden.![]()
waarom?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee helaas niet meer sinds mijn broertje zijn PS3 had ingeruild voor Xbox. Ik haat xbox
quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Meelopertjesgedrag, zijn vrienden stapten namelijk ook over naar xbox.
Hij leert t je vast graag, aangezien je van vrouwelijk geslacht bent.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb het al bijna 2 jaar niet meer aangeraakt, volgens mij ben ik het verleerd.
Is ook wel nice.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Krijgen we wel mooie topics op Fok van. Iets als 'Lesbische Fokster prikt haviste lek' en dan post iedereen nice.
Al zal ie vast niet veel lesstof voorbereid hebben..quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij leert t je vast graag, aangezien je van vrouwelijk geslacht bent.
Z'n kamasutraboekjes vast wel even weer doorgelezenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Al zal ie vast niet veel lesstof voorbereid hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |