Je hebt mij nog niet gehosseld.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Ik hossel chicks zo gemakkelijk hè.
Nee, je moet eerst nog je handtekening zetten voor mijn voorwaarden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kwijl alleen voor jou. Formulier voor commune al ondertekent?
ik ben dan wel de conan onder de nerds uiteraard.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kittensnu denk ik dat je zo'n slungelige gamenerdy bent
no hate
Ik stuur het even langs yats ter controle.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:31 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, je moet eerst nog je handtekening zetten voor mijn voorwaarden.
True, het zou ook saai zijn als iedereen hetzelfde wasquote:
Ach, er waren momenten dat ik verslaafd was aan CODquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:31 schreef perro. het volgende:
[..]
ik ben dan wel de conan onder de nerds uiteraard.
Generalisatiequote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei, ik heb niet zulke goede ervaringen met real lesbo's
wel gehad, vond het niet zo. ben meer een fifa speler. voetbal.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ach, er waren momenten dat ik verslaafd was aan COD
Fas draagt geen tuinbroekenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oei, ik heb niet zulke goede ervaringen met real lesbo's
Goed idee! Ik ga weer even naar Los Santosquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:33 schreef perro. het volgende:
[..]
wel gehad, vond het niet zo. ben meer een fifa speler. voetbal.
of gta.
Aye bbygurl. wanna b mine?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen tuinbroekdragende lesbo's tegengekomen hoorquote:
Nee niet generaliserend, meer persoonlijke ervaring. Mijn halve middelbare school was bi/lesbo en toen werd mijn toentertijdse hartsvriendin ook nog eens verliefd op mijquote:
CODquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ach, er waren momenten dat ik verslaafd was aan COD
Ik heb het niet nodigquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef perro. het volgende:
[..]
hopen dat yats en fax genoeg spaargeld hebben dan.
Ik zie de mail wel verschijnenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:32 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik stuur het even langs yats ter controle.
Ik ben in de verkeerde tijd geboren.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee niet generaliserend, meer persoonlijke ervaring. Mijn halve middelbare school was bi/lesbo en toen werd mijn toentertijdse hartsvriendin ook nog eens verliefd op mij
Ah, wat zielig voor je. Ze zijn ook allemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben geen tuinbroekdragende lesbo's tegengekomen hoor
[..]
Nee niet generaliserend, meer persoonlijke ervaring. Mijn halve middelbare school was bi/lesbo en toen werd mijn toentertijdse hartsvriendin ook nog eens verliefd op mij
Ik schrok alquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:36 schreef perro. het volgende:
[..]
alleen oude mensen-programma's zoals nieuwsuur e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |